Sizce Bu Program Ne Kadar İyi ??

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pesimistyl3 tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba BodyForumTr üyeleri.. Ben yaklasık 3 Ay yaptım BB. Yaklasık 6 Aydırda yapmıyorum. Tekrar başlamak istiyorum. Hareketleri iyi biliyorum ve doğru yaptığımdan eminim. YAşım 20 Boyum 1.76 Kilom 57. Kilo almak,hacim kazanmak ve güzel bi vucuda sahip olmak istiyorum. Bunun için gerektiği kadar devam edicem Vg'e.
    Ayrıca severek yapıyorum. Asla sıkılmıyorum. Bırakma NEdenim okuldu.
    İlk çalışma programım;
    1.gün - Göğüs,Ön Kol
    2.gün - Omuz,Trapez,Arka kol
    3.gün -Sırt,Kanat- Bacak'tı.

    Şimdiki Hazırladığım program;
    1.gün - Bacak,Gögüs
    2.gün - Arka Bacak,Kanat
    3.gün - Omuz,Trapez,Baldır
    4.gün - Arka Kol, Ön Kol
    5.gün - Bilek, Karın


    Sizce hangi programım doğru. Yada bunlar doğru deilse nasıl bi program uygulamam gerekir. Bütün Kaslarımı çalıştırmak istiyorum. Herhangi bi bölgeyi değil sadece. Yorumlarınızı bekliyorum. Simdiden tesekürler...
     
  2. HeavyDuty
    Offline

    HeavyDuty Yeni Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    0
    Şahsi görüşümce ;

    Bacak baldır arka bacak ayırmak yerine bir günü tamamen bacağa ayır
    Bilek ve Karını gün listesinden çıkart. Haftada 3 yada 2 günü antreman sonrası karına ayır. Diyelim 1. gün 3. gün 5. gün antreman sonrası karın çalışıcaksın. Her karın gününde farklı bi karın kasına yoğunlaş. Bileklerlere ağırlık vermene gerek yok. Bilek zaten sürekli çalışmakta olan bi kas, pazu çalışırken bile gelişebilir. Yada 2 haftada bir çalışman yeterli olucaktır diye düşünüyorum.

    Bu kendi fikrim hocalar daha iyi yardımcı olurlar kolay gelsin :)
     
    pesimistyl3 bunu beğendi.
  3. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bacak Arka bacak ve baldır die ayırmamın nedeni her biri icin hareket sayısını fazla yaptım. yani hepsini aynı günde yapmak yorar beni. hepsi icin öyle. Ve ben bacaklarım zayıf kalınlastırmak istiyorum. o yüzden ayırdım bi nedenide bu.
     
  4. HeavyDuty
    Offline

    HeavyDuty Yeni Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    0
    Haftada bir kez bütün bacağı çalıştırıcaksın hacim için gerekli olan budur zaten :)
     
    pesimistyl3 bunu beğendi.
  5. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    HAftada bi kez çalıstırılması gerektiğini biliyorum. Ama bacak Önbacak we baldır ayrı yerler oldugundan farklı bölgeleri calıstırmıs olmuyomuyum. yoksa dediğin gibi hepsini aynı günde yapmazsam hacim kazanmazmı
     
  6. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Ayrıca bunları yaparken her 2 günde bir dinlenme koyucam. böle ard arda yazdım dinlenme yazmadım aralarına ama onuda siz daha iyi bilirsiniz. dinlenme zamanlarınıda yazarsanız sevinirim.
     
  7. HeavyDuty
    Offline

    HeavyDuty Yeni Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    0
    Diğer türlüde hacim kazanır tabiki. Ama benim demek istediğim "Bacak bölgesi" haftada bir kez çalıştırman senin için daha kolay olur hemde daha verimli olur. Şöyle düşün mesela baldır çalıştın ertesi günde ön bacak. Baldırın ağrıyor sızlıyor olucak istesende istemesende azda olsa ön bacak çalışırken yine baldırı çalışmış olucaksın buda dinlenme süresini kısıtlayacak. Ayrıca aynı bölgede kaslarından birisi ağrırken bu sana eziyet verebilir :)

    Küçük kaslar 48 saatte büyük kaslar 72 saatte dinlenir. Tabi bu senin ne kadar ağır çalıştığınla alakadar bir durum.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/dinlenme-nas-l-olmal-d-t4797.html?t=4797&highlight=nas%FDl
     
    pesimistyl3 bunu beğendi.
  8. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Te$ekkürler dediklerini dikkate alıcam.
     
    HeavyDuty bunu beğendi.
  9. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    diğer arkadaslarda görüşlerini paylasırlarsa sevinirim..
     
  10. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Bacak overtraınıng olabılır..bence genel hattı su sekılde yap..

    1.gun gogus onkol
    2.gun kanat arkakol
    3.gun omuz bacak
    4.gun dınlenme



     
    pesimistyl3 bunu beğendi.
  11. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ÜSt üstte 3 gün gitmek istemiorum. haftada 4 gün gidip birer gün arayla gidiyim diOrum..
     
  12. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Nıye 3 gun on 1 gun off calısamıyorsun?..
     
  13. pesimistyl3
    Offline

    pesimistyl3 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    KEndimi fazla yorcagımı düsünüorum. Gerek varmı 3 gün üst üste gitmeye. HAftanın 7 günü müsaitim sonucta.
     

Sayfayı Paylaş