Shoulder press sehpada açı sorunu..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Shadin tarafından 25 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Shadin
    Offline

    Shadin Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    shoulder press'i sehpayı 90 derece getirerek yapıyorum,fakat ağırlık arttırdıkça belim boşta kalmaya başlıyor,öne doğru geliyor.
    sizce en nizami ve doğru şekilde shoulder press yapabilmek için kaç dereceye ayarlamak gerek ?
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenileri:
    6.157
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Derece doğru ağırlık fazla geliyor,istemsiz olarak belden kuvvet almaya çalışıyorsun.
    Bişiy daha;oturduğun zaman seninde sehpanın şeklini alman gerekir,özellikle ayaklar önde 90 derece hazırol vaziyette,ayaklar açık olursa yükün bir kısmınıda ayaklara veriyorsun.
     
    ADANALI1980, Balboa7, PeNa ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. Shadin
    Offline

    Shadin Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    anladım teşekkür ederim
     
  4. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.254
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    sehpanın sırt dayadığın bölümünü bir tık geriye alabilirsin. Bu etkiyi çok az üust göğse kaydırabilir ancak daha ağır ve daha nizami yapabilir, olası bel probleminden sakınabilirsin. Oturduğun minder bölümünü de bir tık yukarı kaldırabilirsin. Bu öne doğru kaymanı önler.
     
    x.pro, ADANALI1980, Shadin ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  5. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Wrestler'ın dediği gibi yüksek ağırlıkta geriye yatırıyorum hafif üst göğüsle karışık omuz oluyor iyide oluyor .
     
    ADANALI1980, Shadin, Bekci ve diğer 2 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş