Setler ve ağırlık ayarlaması

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve asukacs tarafından 30 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. asukacs
    Offline

    asukacs Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostlar öncelikle herkes hayırlı hafta sonları.
    Fitnesse yazıldığım zaman fitness hocam bana 3 set 12 tekrarlı olacak şekilde program verdi. Ben bu 12 tekrarı kaldırabildiğim en ağır kiloda çalışıyordum.
    Ama setleri komple bitirdiğimde o çalıştırdığım kaslarda hiç bir yanma hissetmiyordum. İdman boyunca bir damla ter atmıyordum.
    Çalışmamı kendi kafama göre değiştirdim. Yine 3 setle yapıyorum ama bu sefer kolay kaldırabildiğim bir kiloda 22-24 tekrar yaparak çalışıyorum. Bu yöntemle kaslarımın gerçekten yandığını hissetmeye başladım. Bu çalışma şeklim hakkında ne düşünüyorsunuz ? Teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş