Salona gitmeden göbek eritilir mı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Barışcan kutlu tarafından 29 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Barışcan kutlu
    Offline

    Barışcan kutlu Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,ben uzun süre futbol oynamış biriyim.Yaklaşık 10 yıl gibi bir süre futbol oynadım ve futbol oynarken vucudum bana göre iyi durumdaydı.Ama son 1 yıldır ara verdim.Yeniden başlamak gibi durumum yok ve salonada gidemem okul+iş imkaları nedeniyle.Amacım kendi başıma göbek eritmek tabi mümkünse.
    Boy:1.69
    kilo:73
    Genel olarak göbeğimde hafif yağlanma var ama vucudum hala iyi gibi.Sizden beslenme ve antrenman önerileri bekliyorum.Şmdiden teşekkürler
     
  2. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Hiçbir şey yapma, sabahtan akşama kadar evde otur sadece kalori açığı yaratırsan yine yağlar erir.

    Çünkü vücut sadece hareket ederken enerjiye ihtiyaç duymuyor, mesela şöyle düşün bir arabanın motorunu çalıştırdın ama gaza basmadın, araba gitmiyor yerinde duruyor, ancak yine de motor çalıştığı için benzin yakar öyle değil mi? İnsan vücudu da öyle, hareket bile etmesek çalışıyor, enerjiye ihtiyaç duyuyor.
     
  3. Barışcan kutlu
    Offline

    Barışcan kutlu Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki enerji açığını yaratmak için ne gibi besinler yemeli.Bu konuda pek bilgili değilim zira futbol oynarken hiç gerek duymamıştım :)
     
  4. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Önce metabolizma hızını öğren yani günde kaç kalori yaktığını öğren, daha sonra o kalorinin 500 kalori aşağısında beslen.

    Mesela 2000 kalori ihtiyacın varsa 1500 kalori al.

    Ve bu kalorileri de düzgün besinler ile al.

    Mesela sabah kalk 4 saat boyunca hiçbir şey yeme sadece su iç, 4 saat sonra 5 adet yumurta ye, 2 tanesi tüm 3 tanesi sarısı ve yanında biraz yulaf yiyebilirsin yarım su bardağı.

    Daha sonra 4 saat sonra da 2'ci öğününü ye, 200 gram tavuk göğsü yanında salata ve 1 tatlı kaşığı zeytinyağı.

    Son öğününü de 4 saat sonra ye, son öğünün ve 2'ci öğünün ile birebir aynı olabilir ve 4 saat sonra da yat.

    Yani kısacası Low Carb diytetini ve İntermittent Fasting'i birleştiriyoruz. Yatmadan 4 saat önce yemek, uyandıktan sonra da 4 saat sonra yemek. 16 Saat vücut aç ve 8 saat içerisinde kalorini alman gerekiyor.
     
  5. Barışcan kutlu
    Offline

    Barışcan kutlu Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Hmm teşekkürler yarından itibaren başlayabilirim.Tekrardan teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş