Sırt Ve Göğüs Hakkında Yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve wolveron2 tarafından 24 Mart 2006 başlatılmıştır.

  1. wolveron2
    Offline

    wolveron2 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2005
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar ithalat/kurumsal satış
    Yer:
    İSTANBUL/mecidiyeköy
    Arkadaşlar bu spora internetten aldığım 5 lik çift kilolarla 7-8 ay önce başladım. ilk başladığımda yaş 26 boy 185 kilo 107 omuz 125 göğüs 110 bel 112 kol 34.5 idi. İnternetten gösterilen hareket lere göre yapmaya çalıştım.1 ay kadar kültür fizik le birlik yaptım.2 . ayda yine siteden 18 lik çift aldım onlarla devam ettim. 3 . ayda bunlara 120 lik barla 40 kg aldım devam ettim. 4. aydan sonra baktım evdekiler rahatsız oluyor ağırlıklar arttıkça, salona yazıldım. Başladığımda omuz 127 göğüs 116 bel 108 kol 36 kilo 105 idi. 4 aydır solonda çalışıyorum.ilk 3 ay 3 gün antreman 1 gün dinlenme şeklinde çalıştım. 1 aydır 2 gün antreman 1 gün dinlenme şeklinde çalışıyorum. Şuanki ölçülerim omuz 130 göğüs 119 bel 98 kol 39.5 kilo 104 . Beslenmemde et ürünlerinin hiç birisi yoktur yiyememe durumu var. Oyüzden proteini yumurta beyazı süt peynir ürünlerinden sağlıyorum. 1 aydır protein tozu + amino asit+gluatemin+creatin almayabaşladım. Sizlerden aldığım bilgiler doğrultusundada tetiklenecek bölgeleri öğrenip doğal yollardan bitkilerle gelişmeye çalışıyorum( dopink kullanmayı hiç düşünmüyorum).. Sizlere sormak istediğim benc preste 50-60 kilo arasına takılı kalmam. Bir türlü yükseltemiyorum.t-bar,bar rowingte 4*(8*60kg-8*70kg-6*80kg*2*90kg) squat maksimum 80 kg leg preste 110kg çalışabiliyorum ve gittikçe arttırıyorum ama benc preste bir sorunum var.Sizce ne yapmam lazım. Ayrıca kilom hala 104 bunada şaşıyorum.

    1. gün göğüs+ arkakol

    2. gün omuz+bacak

    3. gün ön kol + sırt
     
  2. Neo
    Offline

    Neo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu danismanligi
    Yer:
    izmir
    bench press te tricepslerin çok büyük rolu vardır göğüs ile birlikte tricepsleride çalışıyorsun bence tricepslerin kendini yeterince toplayamıyor(dinlenip-gelişme) zaten tricepsler çoğu kas gurubuyla birlikte fazlasıyla çalışıyor bu nedenle bench
    press te yüksek ağırlıklara çıkamıyorsun diye düşünüyorum

    sisteminde birde şunu dene;
    1. gün göğüs+sırt
    2. gün dinlenme
    3. gün omuz+biceps
    4. gün dinlenme
    5. gün bacak+triceps
    6. gün dinlenme
    7. gün dinlenme
     

Sayfayı Paylaş