Sırt-gögüs konusunda eksiklik var

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve mellovemood tarafından 27 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mellovemood
    Offline

    mellovemood Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gögüs-Sırt program
    Gögüs press 15 ısınma (12-10-8)
    Dumbell pullover (12-12-12)
    Cable crossover (12-12-12)

    Enseye çekiş 15 ısınma(12-10-8)
    Gögüse çekiş (12-10-8)
    Ters mekik
    Karın hareketleri

    sizce bu program nasıl yaklaşık 2 haftadır uyguluyorum.(bu arada sadece 1 günlük program bu diğerlerinde bir problemim olmadığından yazmadım)Fikirleriniz alabilirmiyim arkadaşlar?
     
  2. FLEX-POINT
    Offline

    FLEX-POINT Özel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    570
    Beğenileri:
    681
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    FITNESS ANTRENÖRÜ
    Yer:
    kırklareli\lüleburgaz
    göğüs ve sırt programını aynı günmü uyguluyorsun? diğer bölgelerin de hareketlerini yazsan daha iyi fikir verebiliriz. bu sporda ne kadarlıksın-yaş-kilo-boy? bunlar önemli etkenler...programda eksiklik derken antrenmandaki amacın ne? tüm bunlar hakkında bilgi sahibi olmak gerekiyor.
     
  3. mellovemood
    Offline

    mellovemood Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    program

    tabi hemen yazıyorum.yaş 25 boy 1.68 kilo 53.kilo vermek gibi bi durum söz konusu değil sadece vucut geliştirme üzerine.başlayalı daha 2 ay oldu ve daha öncde ara vererek yaptığım oldu.programı yazıyorum hemen:)
    pazartesi gögüs sırt(yukarda yazdığı gibi)

    çarşamba:
    leg press
    leg extansions
    enseye barla press
    dumbell yana açış
    karın hareketi

    cuma:
    z bar ayakta kaldırma
    z bar sehpada kaldırma
    dumbell kaldırma
    dips
    dumbell arka kol
    karın hareketi
     
  4. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Şöle söyliyim öncelikle Göğüs ve Sırt bölgelerinin bir arada çalıştırılması yanlıs (Bence) 1. sebebi 2 side büyük bölge ve 2 büyük bölgeyi aynı gün çalışmak sorun yaratır ( gelişim açısından )2. olarakta Göğüs hareketleri İtiş hareketleridir fakat sırt oyle degil sırt hareketleri çekiş hareketleridir bundan dolayıda birbirlerine zıt düşerler.
    Hareketlere gelince ;
    Bence yetersiz zaten ısınma aşamasını geçmişssiniz 2 ay olmuş spora başlayalı. Açış hareketi yok Alt göğüs hareketi yok. Alt göğüs çalışmak göğüslerinizin dik durmasını saglar çogu bayanın problem haline getirdiği bir sorundur bu.
    Sırt prog da cok eksik geldi bana. Büyük bir bölge çalısırken fazla hareket yapmaktan kaçınma derim. Dorian Yates inde dediği gibi sırt büyük bir bölgedir ve yorulmalıdır. 4 5 hareket yapsan daha iyi olur gibime geliyor ve her sporcu Sırt prog. na mutlaka BARFİX i eklemelidir. Bence Barfix olmayan bir sırt prog. hiç bir şeye benzemez. Yates in de dediği gibi Barfix En önemli Sırt egzersizidir , Yeni ve orta seviye sporcuların prog. larında mutlaka yer almalıdır.
     

Sayfayı Paylaş