sıkı bir programa ihtiyacım var

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve zehirbey tarafından 30 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zehirbey
    Offline

    zehirbey Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar altı ay oldu başlayalı hocam hic ilgilenmiyor salondaki herkesin programı ayni hacim programı yap bana diyorum 4*8 yapiyosan 3*10 yap hareketleri dedi yani pek sallanıyor tek derdi para kazanmak.sizden ricam içinde kanat egzersizleri olan bir hacim programı yazar misiniz bana kilo 69 boy 173 yas 21
    Not: başladıktan sonra ilk uç ay çok iyi gelistim sonra nerdeyse hic fark olmadı yanı hep ayni hatta kötüye bile gidiyor diyebilirim.
    Sağ on kolda ağrı oluyordu krem kullandım iki hafta antrenman yapmadım sonra hocaya dedim ne yapayım baslayayimmi falan.çivi civi yi söker dedi bi kere hafiften bi antrenman yaptım kolda halen ağrı oluyor ve bununla nasıl basa çıkılır bilemiyorum lütfen biri yardımcı olsun ilk baslarda koşa koşa gittiğim spor salonuna simdi gitmek bile istemiyor hale geldim
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    3 ay hızlı gidip sonrada yavaşlaması normal, noob gains bitmiş. Genetik potansiyeline ulaşıncaya kadar kas yapma hızın sürekli yavaşlayacak, bunda sorun yok. Yapman gereken yediklerini arttırmak, yeterli protein alıyorsan (senin için yaklaşık 110-140 gr arası) karbonhidrat ve/veya yağ miktarını arttırman lazım, 200-300 kalori kadar. Set/tekrar konusunda kafanı çok yorma, 4x8'le 3x10 arasında büyük fark yok. Bence bu aşamada fullbody çalışman hala en iyisi. Şu program çok yoğundur ama bu yoğunluğu kaldırabilirsen iyidir:
    http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout
    Bu çok yoğun gelecekse veya bu antrenman için zamanın yoksa (çok uzun sürüyor) daha az yoğun ama benim çok sevdiğim bir program da şu:
    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159678631
    Başka bir çok 3 günlük fullbody programı bulabilirsin, haftada 3 aynı hareketler veya A/B şeklinde bölünmüş halde...Sadece bir tane seç ve değiştirmeden bağlı kal, her hafta karar değiştirip başka program deneme. Farkı yaratacak olan beslenmedir.
    Kol ağrın hakkında bir şey demek zor. Bir doktora göster istersen.
     
    zehirbey bunu beğendi.
  3. zehirbey
    Offline

    zehirbey Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    tesekkürler hocam ilk verdiğiniz programı deneyecegim umarım işe yarar sagolun
     
  4. zehirbey
    Offline

    zehirbey Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam size bi PM attım bakarmisiniz
     

Sayfayı Paylaş