Recovery(yenilenme-iyileşme)yi hızlandırmak için ne yapmalı?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Neo tarafından 28 Nisan 2006 başlatılmıştır.

  1. Neo
    Offline

    Neo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu danismanligi
    Yer:
    izmir
    Recovery(yenilenme-iyileşme)yi hızlandırmak için ne yapmalı?

    anabolik steroidler dışında
    antrenmanlardan sonra vücudu hızlı iyileştirmek için neler yapmak gereklidir
    (bu süreyi kısaltmanın ince ayrıntıları nelerdir)

    yardımcı olursanız memnun olurum

    saygılar
     
  2. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    Selam ,

    Alınan proteın ve kalorı mıktarı yapılan antrenmanın sıddetıne gore yeterlı olmalı. Butun vıtamınler takvıye halınde gunluk alınmalı . Gunde yaklasık 8 saat kadar temız bır uyku cekılmelı. Antrenmnalarda her antrenmanda cıta yukseltılmeye calısılmamalı, bır antrenman cok agır kılolarla zorlamıssanız o kas grubu ıcın bır sonrakınde rolantıde bır antrenman gecırılmelı. En onemlısı de bu ısten zevk almalı, salona gıderken amaaaaan gıtmesem daha ıyı olur ama gıtmem lazım dıye dusunuyorsanız beynınız sıze ket vuracaktır.

    Programınızı kesınlıkle yaptıgınız antrenmanın sıddetıne ve form durumuna gore ayarlamalısınız. Formsuz vucut laktık acıd
    etkısınden ve kaslardakı tutukluktan daha uzun surede kurtulur, bu yuzden kaslarınızda agrı hala varken o kası tekrar calıstırmamalı agrı tamamen gectıkten sonra da en az bır gun daha anabolık asama ıcın zaman tanımalısınız.
     
  3. kim
    Offline

    kim Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Selam
    Ben vücudumun kendini toplaması için aynı kas gruplarını etkileyecek hareketleri birer gün dinlenerek yapıyorum.Omuz ve göğüs tricepsi etkilediği için bir sonraki gün kesinlikle triceps çalışmıyorum.Çekiş hareketleriyle bicepsi üst üste günlerde çalışmıyorum.Böylece vücud kendini toparlıyor ve bir sonraki antremana dinlenmiş bir vücudla başlıyorum.Tek problem program hazırlamak biraz zor oluyor.Ama böylece hep ihmal ettiğim bacak ve mide için bol bol zaman oluyor.
     
  4. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    Re: Recovery(yenilenme-iyileşme)yi hızlandırmak için ne yapm

    http://bodyforumtr.com/forum/viewtopic.php?t=4533

    bu linkteki yazılar sana yardımcı olacağı kanısındayım.bunun dışında recovery hakkında başka bir sorun varsa sorabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş