Ramazanda Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve gencbodyci91 tarafından 27 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. gencbodyci91
    Offline

    gencbodyci91 Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yardımcı Olursanız Çok sevinirim.Ramazan ayında oruç tutuyorum.İftar saat 8 50 de.Tam iftar üstü dönmek için 7 30 gibi antrenmana gitmem gerekiyor.Ancak o saatlerde susuzluk seviyem max. düzeylere çıkıyor ve antrenmanda hiçbirşey yapamıyorum..Ancak 5 gibi gidip 6 30 gibi dönebiliyorum.Arada olan 2 saat açlık çok büyük problem yaratır mı? neyapmalıyım.
    Bununla birlikte iftarda dolu dolu yiyorum.İftar sahur arasını meyve sebzeyle geçirip sahurda da 4 tane yumurta yiyorum.Doğru bir beslenme şekli midir?Vücut geliştirmeye 1 aydır devam ediyorum.(neredeyse) ramazanda ölçü kaybetmek iştemiyorum.Bu şekilde devam edersem ölçü kaybedermiyim?Bir de bu spor sonrası açlık süresi sağlık problemlerine sebep olabiliyormuş.Ramazan boyun
     
  2. hurkanyy
    Offline

    hurkanyy Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle sahurda 2 litre su iç iftarda da 1,5 litre su iç (en az ) tuz içinde iki önemli minerali bulundurur --> sodyum ve iyot lakin tuzu sahurda kullanırsan daha hızlı bir şekilde susuz hissedersin evet sodyum vücutta su tutar ama suyun akışkanlığınıda bozacağı için susuzluk hissi verrr yani tuzlu yersen iftarda ye ayrıca günde 5 gramdan fazla kullanmak zararlıdır. sahurda ve iftarda kesinlikle protein,karbonhidrat ve yağı olan besinler ile beslen, sahur ve iftar = günde 2 öğündür bu yüzden sağlıksız bir beslenme türüne girer günde 6 öğün yemen lazım bunun için iftar öğününü 2 ye böl 2. öğünü akşam saat 10 da ye ,sahuru da 2 ye böl , ayrıca şunu belirteyim ki vücudumuz en fazla 35 gram protein sindirebilir tek bir öğünde yani tonlarca yumurta da yesen en fazla 35 alırsın ve gerisi yağa dömner bu yüzden günde 4 öğün ye ve her öğünde 35 gram protein olsun.. ayrıca vücut geliştiriciler için oruç tutmak çok sağlıksız bir şeydir ayrıca normal insanlar içinde --> 1. açlık 2. susuzluk 3. az öğün çok yemek 4. gece yemek yemek 5. akşam uyumadan önce yemek yemek (yemeklerin midede kalması ve yağa dönüşmesi) gibi bir çok sağlıksız şeye sahiptir oruç tutmak ayrıca öğünler arasındaki zaman farkı az olduğundan midede daha sindirilmeyen minerallerin (çinko demir) üzerine bir de yoğurt ,süt gibi kalsiyum bulunduran besinleri yediğimiz için ,demir ve çinko gibi mineraller inhibite edilir bu yüzden vücut gelişimi yavaşlar testesterone düşer
     
  3. Cahil Adam
    Offline

    Cahil Adam Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Hiç gitmemekten iyidir bu kadar takılırsan strese girersin :)
    Protein 35gr olayı palavra inanma. 2 öğün ya da 3 öğün yeterlidir.
     

Sayfayı Paylaş