Ramazan Bey'in Antrenman Günlüğü

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve glmz.rmzn tarafından 11 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. glmz.rmzn
    Offline

    glmz.rmzn Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar gelişimi daha net görmem ve eksiklerimi öğrenmem açısından bende günlük tutmaya karar verdim.
    Yaşım 20 Boyum 1,85 Kilom 69
    2013 Yazında 1 aylık Salonda çalışmam + 1 aya yakın yüzmem dışında Vg ile hiçbir alakam olmadı.
    Bu yaza fit girmek, Zayıf ince ve uzun görünümden kurtulmak için düzenli olarak bu sporu yapmaya karar verdim. Yağ kas ölçümü bunlardan hiç anlamıyorum nasıl ölçüldüğünü bilmiyorum 1 aylık dönemde 67 kilo da 71 e çıkmıştım ve 1 ay kısa bir süre ama gerçekten olumlu tepkiler aldım. Bunlar dışında sabah yataktan kalkamıyordum kendimi çok güçsüz bitkin hissediyordum 1 aylık dönemde bunlar da iyice azalmıştı. Beni gaza getiren durumlar da bunlar.

    Etraftaki Salon bolluğundan dolayı fiyatlar çok uygun. Araştırmalarım sonucu yazıldığım salon en iyisiymiş.Ama ölçüm falan yapan yerler oluyormuş bununla karşılaşmadım. 2 gün gidip sadece hocanın dediklerini yaptıktan sonra programımı verdi tabi ne istediğim konusunda fikirlerimi söyledim kilo almak istediğimi oda anladı :)

    Program Şu Şekilde :
    Her antremandan önce ısınmak maksadıyla 5 Dk Koşu Bandı
    1.GÜN
    Lat Pulldown 3x12 (Kanat Enseye)
    Cable Row Seated 3x12 (Kanat Göğüse)
    Lat Pull 3x12
    Squat 3x15
    Leg Press 3x12
    Leg Extension 3x12
    Leg Crul 3x12
    Mekik 3x15
    Ters Mekik 3x15

    2.GÜN
    Dambıl Press
    Shoulder Press
    Omuz yan Açış
    Omuz Ön Açış 3x12
    Trapez Çekiş
    Alt Biceps (Tam okunaklı değil ama hareketi öğrenip netten doğrusunu yazacağım)
    H...Biceps (Tam okunaklı değil ama hareketi öğrenip netten doğrusunu yazacağım)
    Barbell Biceps
    Mekik 3x15
    Ters Mekik 3x15

    3.GÜN

    Dinlenme

    4.GÜN
    Dambıl Bench Press
    Dambıl Fly
    Incline Benck Press
    Incline Fly 3x12
    Butterfly
    Lat Triceps (Tam okunaklı değil ama hareketi öğrenip netten doğrusunu yazacağım)
    L... Triceps (Tam okunaklı değil ama hareketi öğrenip netten doğrusunu yazacağım)
    Dam.. Triceps (Tam okunaklı değil ama hareketi öğrenip netten doğrusunu yazacağım)
    Mekik 3x15
    Ters Mekik 3x15


    Programım bu şekilde yorumlarınızı bekliyorum.. Beslenme Programımı da en kısa zamanda paylaşacağım..
     

Sayfayı Paylaş