Qwertyyy 1.80 boy 78kilo 6.Ay

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve qwertyyy tarafından 5 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. qwertyyy
    Offline

    qwertyyy Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Merhaba arkadaşlar benim bi sorum olacak 5-6 aydır bb yapıyorum hergün düzenli gidiyorum beslenmememde olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum tuzu şekeri çikolatayı kolayı bıraktım hiç almıyorum unuttum diyebilirim zaten aram yoktu bu benim için alternatif.salondaki hocanın bb pek arası yok gün içinde düzenli protein alamadığım için beslenme şeklim şöyle akşam 7de spora gitmeden önce gold standart whey protein alıyorum 300ml su ile spordan sonrada aynı şekilde 300ml ile 2 adet aminoasit tablet içiyorum spor sonrası meyve yiyorum bir kase yoğurt yatmadan bir saat öncede kayısı atıştırıyorum.hoca bana burdaki forumlardan program yazıyor.ilk 3 ay klasik program uyguladık.Sonrası 60günlük resimdeki programı.bu program bittikten sonra parçalamaya başlattı ölçüleri aldık.
    Yaş=27
    Boy=1.80
    Kilo=80den-78
    Önkol=36cmden-37cm
    Arka kol=32.8den-34cm
    Göğüs=103.5cmden-103cm
    Omuz=116cmden-118cm
    Bel=91.5cmden-88.5cm

    1hafta oldu yeni programda ama program aynı program aynı düzende gidiyorum 3 gün gidip 1 gün dinleniyorum haftada 6gün spor yapıyorum. değişik hareketler yok aynı hareketleri yapıyorum yazılan program doğrumudur yardımcı olursanız sevinirim.

    Öncesi ;
    ImageShack - image.jpg
    ImageShack - image.jpg

    Sonrası ;
    ImageShack - image.jpg
    ImageShack - image.jpg
    3.ay programım
    ImageShack - image.jpg
    Parçalama için yazdığı program;
    ImageShack - image.jpg
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Resimlerde gelişim olduğu görülüyor. Benim fikrimi sorarsan hacim kazanmaya devam etmelisin. Daha sonra parçalamaya yani definisyona geçmen mantıklı olur gibi görünüyor. Hem daha kış mevsimin başındayız. Nisana kadar hacim, nisan-mayıs gibi de yağ yakımına geçmek, daha sonra da galiba hedeflenen ve istenilen plaj vücuduyla gezmek en mantıklısı ve uygulananı..

    Bu sebeple temel ve birleşik egzersizlerin yoğun olduğu 8-10 tekrarlı setlerin olduğu bir program uygulamalısın.
     
  3. qwertyyy
    Offline

    qwertyyy Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Son yazılan program parçalama programı diye yazdı hocamız ama bana daha çok hacim programıyla 3.programla aynı gibi benim sorum şu yönde bu kadar sabır ve zaman gerektiren bir spor yapıyorsam hakkını vererek doğru programla yapmak nasıl bir yol izlemeliyim o konuda görüşlerinizi almak istedim teşekürler
     
  4. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    bana göre kabaca ilerlemen gereken yönü belirttim. Yeni bir program istiyorsan; forumda ilk 3 ay için örnek antrenman programları mevcut. Daha ileri seviyeler için üyelerin açtığı günlükler, antrenman programları başlıkları var. Forumdaki antrenmanla ilgili diğer bilgilendirici başlıkları da inceleyerek bir program hazırlayabilirsin. Burada paylaşır, yorum isteyebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş