Protein ve Amino Asit Hakkında

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve niyazi415 tarafından 7 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. niyazi415
    Offline

    niyazi415 Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben protein tozu kullannıyorum ve spora başlayalı 2 ay oldu.
    şimdi merak ettiğim şey şu bazı arkadaşlar 6 ay sonra amino asit kullanın diyorlar. bunu nasıl ayarlıyacağız yada neyye göre değişiyor ama protein tozu kullanıma düzenli devam ediyorum bana göre çok yararlı protein açığını ancak böyle karşılayabilirim.
     
  2. lonely09
    Offline

    lonely09 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vicut şekli ve protein

    bende çok merak ediyorum
     
  3. niyazi415
    Offline

    niyazi415 Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vallah fazla bilgi yok
     
  4. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.555
    Ödül Puanları:
    123
    Vücut geliştirme sporu yapan insanların, yeni başladıklarında anlamsız çalışmalarla bile proteinsiz beslenseler dahil kas kütlesi aldıklarını biliyoruz. Yani hiç birşey yapmasanız bile ilk 3 ay arasında bariz bir gelişme olacaktir.

    Bu dönemi atlatana kadar beslenmemizi hiç bir şekilde değiştirmemeliyiz ve böyle gelişebildiğimiz kadar gelişicez.

    3 aydan sonra proteinleri arttirmamız gerekir ancak bu gune kadar toz ürünlerle beslendiğimizi ben hatırlamıyorum. Özellikle toz haline getirilmiş protein kaynakları vücudumuz için öncelikli besin kaynakları değil.
    Ömrümüzün sonuna kadar yüksek oranlarda Hayvansal protein kaynaklarını fazla oranlarda tüketicez. Tabi sürekli kas kütlesi almak istiyorsak.

    Protein tozları gelişmiş sporcularda çok işe yarıyor ancak gelişmemiş kişilerde tozun büyük bir kısmı idrarla atılıyor. Böylece paranız sokağa gidiyor.

    Ben size bir alışkanlık olarak kefir tüketmenizi öneririm özellikle idman sonraları iyice gelişene kadar doğal ürünlerle beslenin. Gözle görülür gelişim başladığında ve kaslar buyuduğu zaman protein tozu ilave edilebilir.

    Ama siz sürekli kefir kullanırsanız inanın toza falan ihtiyaç duymayacaksınız.

    Paranızı çöpe atmayın çünkü israf kötü birşeydir.

    Protein açığı görüldüğü gibi kapanması zor birşey değildir.

    yapılan butun araştırmalarda sıradan insanların protein ihtiyaçlarını fazlasıyla giderdikleri görülüyor ve doğal beslenme ile.

    Ancak fitness(daha az gelişmiş ancak yağ oranı düşük) hedefleyen kişilerde 70-80 gram bile yeterli oluyor.

    Vücut geliştiricilerde kiloX1.5 olarak dusunuluyor. ve bunu halletmenin oldukça sayısız yolu var.
     
    Son düzenleme: 13 Kasım 2010

Sayfayı Paylaş