Protein Tozu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve desera53 tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. desera53
    Offline

    desera53 Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba...
    Yaşım 16 Orta derece body yapıyorum 2 aydır yaklaşık..
    body sonrası vitamın alamıyorum tavuk fln yeme gibi bir fırsatım olmuyo fakat yumurta olabilir 3 çiğ yumurta + bal + süt fln diyyodular sizce bumu yoksa weider %97 whey proteinmi alayım ?
    Görüşlerinizi belirtirseniz çok memnun olurum bide yumurtayı çiğ yiyemem diye düşünüyorum :((
     
  2. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    anladığım kadarıyla sen protein tozu aldıktan sonra hiç yemek yemeyeceksin. şunu kafandan çıkarma hiçbir zaman sadece protein tozuyla yol katedemessin. protein tozu bir ek besindir. sen bu sporu yapıyosan eğer tavukmuş yumurtaymış çok iyi beslenmen gerekir. iyi beslenmenin yanında da protein tozu kullanırsan, doğru yolda gitmiş olursun. hiçbir gününü yumurtasız geçirme derim . mesela sabahları 3 adet yumurta beyazı yiyebilirsin tabi bununla beraber başka şeylerde ye. tavuk , pilav , fındık, fıstık , peynir daha bir sürü şey var tabi . bunlar hayatında olsun hep :)
     
    Berkay Türkkan bunu beğendi.
  3. desera53
    Offline

    desera53 Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tamamda.. zaten yiyyorum fakat protein tozunun zararları varmış bu doğrumu kaslarda erken gevşeme yapıyomuş bide karaciğere baskı yaparak sivilcelenme yapıyomuş ? bu doğrumu weider kullansam sorun olurmu ?
     
  4. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    dogru dogru saç döker birde kısırlık var bence kullanma
     
  5. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    sen vücuda , vücudun kullanabileceği kadar protein alacaksın zaten bununda vücuda bi zararı olmayacak. kaslara şöyle yapıyo böyle yapıyo, yok bırakınca sarkar, kası şişiriyo içi boş oluyo gibi birsürü saçma sapan cümleler duyabilirsin çevrenden bunların hiçbiri doğru değil. ben bunları sana bir protein tozu kullanıcısı olarak söylüyorum bu zamana kadar giçbir zararını görmedim aksine faydası büyük. içinde sadece protein değil aminoasit ve birden çok vitamin var bunlarda vücuda hep artı sağlıyo. ben inkospor kullanıyorum gerçekten yüksek kalitede bir ürün. weider da kullanabilirsin ama oda iyi
     
  6. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Kaliteli bir marka seç eğer kullanıcaksan.
     
  7. BeBeT0
    Offline

    BeBeT0 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Ben şahsen yaş itibari ile de önermiyorum ,protein tozu zaten 2.ayda pek ihtiyaç olmaz ama dedigin gibi çok fazla yiyemiyorsan proteinli yiyecekler kaliteli bir marka tercih et...
     
  8. esraa
    Offline

    esraa Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    bayanlar protein tozu kullanırsa ne gibi bir faydası oluır,karın kası olayını kolaylastırır mı?
     
  9. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Öncelikle , göbek diye tabir ettiğimiz yağ tabakasından kurtulmamız gerekiyor. Bunun içinde kardiyo egzersizlerini ihmal etmemeliyiz. Kardiyo ile karın bölgesindeki yağları eriterek ve kasları da çalıştırarak baklava görünümü elde edilebilir. L carnitine kullanabilirsiniz eğer yağlı bir karına sahip iseniz yağ yakımını kolaylaştırır. Protein tozununda yararı olur tabiki benim görüşüm.

    Karın görünümü için en önemlisi sabah kalktığınızda en az 500 ml su için metabolizmanızı hızlandırmak açısından çok yararlıdır bu. Ve bol su içmek karın bölgesindeki yağların yakımını ilerletir ve baklava görünümü için yardımcı olur.
     
  10. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    bayanlarda erkekler gibi insan olduğu için protein , bayanların üzerinde de erkeklerde olduğu gibi etki gösterir. tabi erkeklerle bayanlar arasında bazı biyolojik farklar vardır bu yüzden kas konusunda erkeklerden geridirler. protein karın kası olayını kolaylaştırır kolaylaştırmaz diye birşey söylenemez. siz hangi bölgelerinizi çalıştırırsanın o bölgelerde gelişim sağlanır. karın idmanları yaparsanız karın kaslarınız gelişir, proteinlede bunu destekleyebilirsiniz.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 04:04 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 03:58 ----------

    bol su içmek karın bölgesindeki yağların yakımını ilerletiyo demek çok ilginç. o zaman bir insan günde 20 litle falan su içerse karın yağlarından kolaylıkla kurtulabilir heralde . yani burdan anlıyoruz ki su , bölgesel yağ yakımı sağlıyo. komik :D
     
  11. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Günde 20 litre su içerseniz ölürsünüz içmeyin siz..Biraz araştırınız , asıl komik olanın kendi yazdığınız bu mesajın olacağını anlayınca komikmişim deyip güleceksiniz. :)
     
    extremesports bunu beğendi.
  12. esraa
    Offline

    esraa Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    3 snedir calısıyorum 6pack için ama belli birsey yok ,haftanın 3,4 günü highintense interval training le beraber yaklasık 400 reps.karınkas hareketi az mı????? ve biliyorum yediklerinin etkisi var sekeri kesiceksin bla bla,buna meyve yemekte mi dahil :(
     
  13. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    3 senedir çalışıpta hiç sonuç almadıysanız beslenmenizi ayarlamamışsınız demektir. 3 sene çok uzun bir süre çünkü.
     
  14. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    bu sporun orta derecesi nasıl oluyor? yada max. derecesi hangisi bizi aydınlatırsansan seviniriç

    karın kasları tamamen yağ oranıyla ilgili. hiç spor yapmamış insan bile minimum yağ oranına indiğinde karın kasları az çok baklava şeklinde görünür zaten. size tavsiyem yağ yakın ve ağırlık ile çalışın karın kaslarınızı :) öylece hacimlenebilirler.

    örnek:

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=cuSQdnKjU0E[/YOUTUBE]
     
    Son düzenleme: 18 Ağustos 2012
  15. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    20 litre su içen bir insan ölür diyemessiniz, ölmeyedebilir. benim araştırma yapmama gerek yok ben zaten bu foruma bilmediğim konular hakkında yorum yapmıyorum . su içersen metabolizman çünkü dokulara oksijen taşınmış olur. metabolizmanın hızlı olması demek yağ yakımına daha fazla müsayit bir vücuda sahip olmak demek. ama su , karın bölgesi yağları için çalışmıyo yazarken bile gülesim geliyo :D sadece doğru bilgiler edinin ve bu işin mantığını kavramaya çalışın bu öneridir.
     
  16. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/su-mekte-metabolizmay-al-t-t57778.html?p=579573#post579573

    http://www.tibbiyardim.com/asiri-su-...esi-nedir.html
     
  17. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    bir yeri eksik yazmışım( su içersen metabolizman hızlanır çünkü .....)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 15:47 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 15:43 ----------

    letsev arkadaşım. ben 20 litle su için yada çok su içilmeli diye birşey söylemedim dikkat edersen. gün içerisinde gereği kadar su içilmelidir bu kişiden kişiye değişir ama önerilen 2,5 3 litreyi geçmemesidir. ama 20 litre su içen bir insan ölecek diye birşey yok ölebilirde ölmeyebilirde .
     
  18. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    konu protein tozu off topic yapmayalım arkadaslar
     
  19. berjayk
    Offline

    berjayk Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    hayır söylediğin karın kası hareketleri az değil tersine bana göre çok fazla. 400 reps nedir yaa, bence boşuna yorgunluk ve zaman kaybıdır. ilk başta şunu söyleyeyim , çok çalışmakla çok kas olur diye birşey yok. haftada 2 kere karın çalışıp, 4 set 20-25 tekrardan oluşan tek bir karın hareketiyle bile karın kaslarınızı iyi seviyeye getirebilirsiniz. ama burda önemli olan o hareketleri nasıl yaptığınız.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 15:55 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 15:52 ----------

    doğru söylüyorsun arkadaşım . biz proteinden bahsederken bazı arkadaşlar konu açmak yerine gelip arada dertlerini yazdılar. bizde cevap vermekle hata ettik aslında
     
  20. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0

    sakin beyler gerek yok tartışmaya girmeyin böle münakaşalara...
     

Sayfayı Paylaş