Programa yorumlar ve tavsiyeler

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ufkboztepe tarafından 14 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ufkboztepe
    Offline

    ufkboztepe Yeni Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    2 seneye yakındır bodyle ilgileniyorum supplement olarak bi eksigim yok şimdilik c4 ve anabolic halo kullanıyorum ayriyetten ve programımı kendim oluşturmaya karar verdim hocaların ilgisizligi yüzünden..

    Gögüs - biceps

    İncline dumbell press
    flat dumbell press
    incline yana açış
    chest press
    cable cross

    barbell curl
    hammer curl
    scott barcurl ( z-bar)
    cable curl ( oturarak)

    omuz-arkakol

    military press
    ön omuz dumbell press
    oturarak lateral
    barbell front
    shrug

    pushdown
    barbell lying extension
    overhead rope extensions
    sehpa arası ( dips)

    kanat -bacak

    pulldown (enseye)
    cable rowing
    lat pulldown machine
    bent over barrow

    squat
    leg curl
    leg extension
    deadlift
    calf

    Tekrar sayılarını 12-10-8-6 şeklinde ve bazı hareketlerde son seti drop set olarak uygulayacagım.

    Supplement olarak ;

    Gaspari myofusion
    glutamin
    gaspari bcaa 6000
    universal 2700 amino (pek kullanmıyorum)
    C4 cellucor extreme
    muscletech anabolic halo

    Programı şu şekilde haftada 5 gün gelip 2 gün dinlenme yaparak denicem

    2 gün gelip 1 gün off tekrar 1 gün gelip ertesi gün off şeklinde

    Sizden istegim program ile ilgili tavsiyeleriniz yanlış olan şeyleri söylemenizi istiyorum şimdiden yorumlar için teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 14 Nisan 2012
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Programın iyi gibi ancak her gün tek bölge çalışşan çok daha fazla verim alırsın.Bir de scott körlle hammer körlün yeri değişse daha iyi olur gibi son olarak cable curl de 2 seti geçmezse eğer overtraining riski azalır.Saygılar
     
    ufkboztepe bunu beğendi.
  3. ufkboztepe
    Offline

    ufkboztepe Yeni Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    iki harekette aynı bölgeye vurmasın kolu öldürmeyim diye hammer'ı koydum araya belki dedigin de dogrudur öylede yapabilirim biceps'de 4 hareket overtraining yapar mı acaba içime kurt düştü şimdi :) çift adele girince daha iyi bi etki ediyo sanki vücuduma yada ben öyle alıştım onuda değiştirmem lazım aslında :)
     
  4. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    4 Hareket overtraining yapabilir ki biceps zaten küçük bir kas grubu 2 hareket hatta ve hatta sadece barbell körl bile yeterli olur çünkü sırt - kanat çalışmalarında yapacağınız rowing hareketleri de kola ölçü katmak açısından oldukça faydalıdır.Ancak siz yine de hareket sayısını düşürün ve 3 hareketle devam edin - kolu aynı gün çalışın faydasını ilk antrenmanda göreceğinize eminim.
     
  5. ufkboztepe
    Offline

    ufkboztepe Yeni Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Bugün ilk gögüs programını ve kol'u denedim gögüslerim felaket derecede şişti inanılmaz bi hal aldı ilk defa böyle hissettim kollarım ise aşırı derecede kasıl ve şişti iyi mi kötü mü bilmiyorum :)
     

Sayfayı Paylaş