Programa bi göz atarmısınız lütfen..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve neytumut tarafından 5 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. neytumut
    Offline

    neytumut Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Selamun Aleyküm bi sorum olucaktı yardımlarınız için simdiden tesekkürler.

    Sırf bulk büyüme için haftada 2 gün gögüs calısmayı düşünüyorum.

    İlk gün şöyle ;

    Bench Press 12-10-8-6
    Bench Dambıl Press 12-10-8-6
    Incline Bench Press 12-10-8-6
    Incline Bench Dambıl Press 12-10-8-6
    Decline Bench Press 12-10-8-6


    Araya bi 3 gün kadar dinlenme koyup 2. programda şöyle

    Yatarak yana açış 12-10-8-6
    Cable Cross 12-10-8-6
    Pullover 12-10-8-6

    Bu programı düşünüyorum ama ilk gün 5 press zarar verirmi bunu ögrenmek istiyorum.
    Cevaplarınızı bekliyorum. Tesekkür Ederim.
     
    demircan256 bunu beğendi.
  2. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Bu programın amacı nedir?

    İlk gün o kadar press nie yapıyorsun, bench press ile dunmbell bench press zaten aynı bölgeyi vuracak. Aynı durum Incline lar için geçerli. Keza 2.gün prog ise hep izole hareketler var. Bence 1 ile 2. gün hareketlerini kombine etmelisin
     
    demircan256 bunu beğendi.
  3. spudd webb
    Offline

    spudd webb Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2006
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    168
    Ödül Puanları:
    53
    günde 4 hareketi geçmeden 1 pres 1 açış yada pres+press ,açış üzerine izole hareket gir.
    bir antremandan üst ve orta göğüs çalışıyorsan diğer antremanda orta ve alt göğüs gir.son hareket bir antremadna crosover yapıyorsan dieğrinde pullover yap.

    5 pres girmek seni geliştirmez tam tersine var olan aksıda yıkar
     
    demircan256 bunu beğendi.
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    konu sonunda zaten sende zarar verirmi diye sormuşsun banada kalırsa evet zarar verir...azaltmaya bak..aynı etkiyi veren hareketleri düzenelersen sorun kalmayacaktır..Vücuda fazla yük bindirmek ..gelişmeyi hızlandırmak demek değildir....

    ve neden 2 günden sonra 3 günlük dinlenme yapıyorusun...buda fazla bana kalırsa...çünkü göğüsten sonra yine göüse girmiyorsun..kol-omuz oalrak düşünrsek..dinlenme süreni 1 oda az ise 2 gün olarak ayarla ...


    kolay gelsin...
     

Sayfayı Paylaş