Programım nasıl???

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Şevket 2458 tarafından 5 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Şevket 2458
    Offline

    Şevket 2458 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba fitness a başlayalı 3ay oldu ciddi bir fark var eski programım yetersiz gelmeye başladı yeni bir program hazırladım yaşım 14 boy 170 kilo 76 3ay önce 83idi yağ oranım azalttım kol kaslarımda büyük gelişme var eskiden 3kg dambıl zor kaldırıken şimdi 6kg ile yapıyorum birde bir sorum olucak sağ kolum sola göre daha zayıf zamanla düzelir mi?
    Pazartesi: Göğüs-Ön Kol

    Benc press 12-10-8-6
    Fly 12-10-8-6
    Pulluover 12-10-8-6

    Alternate hammer curl 12-10-8-6
    Dumbbell bicep curl 12-10-8-6
    Concentration Curls 12-10-8-6

    Salı off

    Çarşamba: Omuz-Arka Kol
    dumbbell rear delt raise 12-10-8-6
    Dumbbell Lateral Raises 12-10-8-6
    Neck Dumbell Press 12-10-8-6

    Dumbbell triceps extensions:12-10-8-6
    lying dumbbell extensions 12-10-8-6
    Dumbbell One Kickbacks 12-10-8-6
    Dips 4.8
    Perşembe off
    Cuma:Karın
    4.15mekik
    4.15yarım mekik
    Cumartesi:Kardio
    Pazar:Kardio
    Arkadaşlar programım hakkında önerilerinizi bekliyorum
     
    Son düzenleme: 5 Eylül 2014
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Programinda sırt hareketi göremedim ki evde çalıştığın için bu çok normal ama yine de Göğüs gününe Pulloverdan önce Dumbbell Rowing eklemen senin yararına olur . Bench Press sonrası yaptığın Fly hareketini 12-10-8-6 yerine 4x10 şeklinde uygulaman daha iyi olur çünkü Fly hareketinde amaç ağır girmek değil göğüsü esnetmektir. Omuz günü Dumbbell Pressi ilk hareket olarak yap. Diğer açış hareketlerini ise yine Fly da olduğu gibi 4x10 veya 4x12 şeklinde uygula . Programinda Bacak hareketi de göremedim . Bu sebeple bence dumbbell lunge eklemelisin programina. Sağ - sol orantısızlığı normaldir , zamanla düzelir ama kafana çok takarsan düzelmeme gibi bir ihtimali de var
     

Sayfayı Paylaş