Programım nasıl?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Doomdrake tarafından 13 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Doomdrake
    Offline

    Doomdrake Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkese merhabalar.Fiyatı uygun bulduğum için ve evime yakın olduğu için bir spor salonuna yazıldım.Salon gayet güzel,aletler yeterli ve bakımlı ancak malesef eğitmenleri hem biraz ilgisiz buldum ve yoğun buldum.Bana bir program verdiler fakat pek ilgilenen olmadığı için hareketlerin nasıl yapıldığını internette araştırarak öğrendim.Size danışmak istediğim programın nasıl olduğu ve tavsiyeleriniz.Şimdiden teşekkür ederim.

    22 yaşındayım boyum 186 ,kilom 84 kg.%19 oranında yağ oranı gösterdi makine.Haftanın 6 günü spor salonuna gidebilecek vaktim var.7 sene basketbol oynadım,düzenli olarak yüzdüm,alt yapım var demek ne kadar doğru bilemiyorum.4 senedir sigara kullanıyorum,azaltmaya başladım kısmetse spora başladığım için bırakacağım.Tuz kullanmıyorum,şeker çok az kullanıyorum.
    Program:
    Chest Press: 3x10 (23 kilo ) son sette hafif zorlanıyorum.
    Lat Pulldown: 3x10 (23 kilo) kanatlar hafif acıyor ama yorulma pek yok.
    Shoulder Press: 3x10(23 kilo) 2. sette zorlanma başlıyor,3. setin sonuna zor geliyorum.
    Arm Curl: 3x10(23 kilo) son sette ağrı artıyor ancak zorlanmıyorum.
    Push Down: 3x10(23 kilo) hiç zorlanmıyorum,sanırım ağırlığı arttırmam gerek.
    Leg Extention: 3x10(32 kilo) son sette epey bi yoruluyorum ve zorlanıyorum.
    Leg Curl: 3x10(32 kilo) son sette acı ve ağır yorgunluk.
    Hyperextension:3x12 son sette yoruluyorum fakat zorlanma pek yok.
    AB Crunch: 3x12 yoruluyorum fakat acıya katlanabilecek seviyede.
    Leg Raise: 3x12 2.sette epey yoruluyorum ve 3.seti zor bitiriyorum.

    Antenörlere sordum,bir sıkıntı olmayacanı söylediler,pazar hariç her gün 6-7 gibi gidiyorum.
    Ağırlık konusunda açıkçası pek ilgilenmediler,bende beni yoracak fakat kaslarımı oynatamayacak seviyeye getirmeyecek ağırlıklar kaldırmaya çalışıyorum.Pushdown çok hafif geliyor onu arttırmayı düşünüyorum.
    Düzenli ve kesintisiz şekilde devam etmek istiyorum.Doğal beslenmeye çalışıyorum.
    Program ve beslenme konusunda tavsiyeleriniz nelerdir verimi en yüksek seviyeye çıkarmak istiyorum tekrar teşekkür ederim.
     
  2. Baufitchampion
    Offline

    Baufitchampion Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2016
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada 6 gün spor fazla olur özelliklede yeni başlayan birisi için. Antrenman içinde forumda yeni başlayanlar için güzel programlar var onları araştır biraz.
     

Sayfayı Paylaş