postür sorunum var yardim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve karambol08 tarafından 15 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. karambol08
    Offline

    karambol08 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Abiler dhaa once açtigim konularda göbegim oldugunu söylüyordum araştırmalarım sonucu göbek degil postür oldugunu ögrendim bu resimdeki soldan ikinci olan göbegimi dışarı cıkartıyor bu zmaanla sırt güçlendiginde düzelirmi ve heo dik durmaya özen gösteesem dik dursam bile bel içerde duruyo bu geçermi azalirmi kaslar güclendikce hep dik dursan sırr üstü yatsam
     

    Ekli Dosyalar:

  2. ABEKAYNANA
    Offline

    ABEKAYNANA Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Gurbetci
    Yer:
    Amerika yolcusu
    ben pek fazla bırsey anlamadım durus bozuklugu hakkında da pek bı bılgım yok ama yerinde olsam nette buldugum değil de senin değişik açılardan duruşun anlaşılıcak şekilde fotoğraflar eklerdim. ki cevap atacak olan kişiler daha sağlıklı yorum yapabilsin..
     
  3. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    fazla bilgisayarda oturmak ve masada yemek yerken kambur durmanın zararlarıdır bunlar nasıl alışırsa vucut öyle gider dik durmak istiyorsan belini dik tutacaksın omuzları geriye atmaya çalışma bel kemiğini dikleştir ayağa kalktıgında
     
  4. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bol bol yüzme özellikle sırt üstü,sırt kası antrenmanları,postür bozuklukları için esneme hareketleri ve plates ve sırt kaslarını güçlendirmen gerek.Tamamen doğru bir duruşa kavuşabilirsin böylece ama şunu unutma duruş bozukluğu öyle birşey ki bir şeyi yanlış yaparsan daha da artabilir
     
  5. ABEKAYNANA
    Offline

    ABEKAYNANA Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Gurbetci
    Yer:
    Amerika yolcusu
    oda güzel bir tespit, benim de bundan kaynaklı bi durus bozuklugum vardı, hala da var azalmış olsada.
    göğüsüm dışa doğru(bu güzel tarafı) kötü tarafı ise omuzlarım ise geriden takip ediyordu vucudumu.
    sımdı artık her dısarı cıktıgım da omuzlarımı bıraz one atıp öyle vucudumu alıstırmaya calısıyorum.
     
  6. karambol08
    Offline

    karambol08 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi bu gün çekicem resim atıcam
     
  7. karambol08
    Offline

    karambol08 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bak abi duruş bu göbek mi var yoksa o dedigim postür mü sence
    --- Mesaj birleştirildi, 16 Haziran 2014 ---
    Sence postürmü göbek mi var abi


    http://i.hizliresim.com/VpJBYq.jpg
     
  8. ABEKAYNANA
    Offline

    ABEKAYNANA Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Gurbetci
    Yer:
    Amerika yolcusu
    Benim pek kafa basmaz bu tür şeylere ama duruş bozukluğu gibi geliyor bana.
     
  9. WhoSGoingTOSaveWORLD
    Offline

    WhoSGoingTOSaveWORLD Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2014
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Gördüğüm kadarıyla lordoz var.Bel kaslarını esneticeksin karın ve kalça kaslarını güçlendireceksin.
     
  10. karambol08
    Offline

    karambol08 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Ab
    şimdi abi çaliştigim salon çok prof degil kalçaları çaliştirabilicegim makima yok desem yeridir bel kaslarını güclendirsem karın kaslarınıda güçlendirsem düzelme olurmu
     
  11. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    nette bi sürü kalça çalıştırma hareketleri var dostum
    bahane yok yani yeterki çalıştıracam de :D
     
  12. karambol08
    Offline

    karambol08 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım abi evde yapsam olur yani sıkıntı olmaz salonda vakit kisitli antrenmani anca bitiriyom :D kalcayida evde calistiriirim her gün. bu sorun iyi bir vücudum olmasini etkilermi çok ciddi bi sorun mu vücut gelişirmi geneede iyi bi görüntü alabilirmiyim yani zamanla geçermi vücur geliştikçe geçmese bile güzel görüntü alabilirmim hocam :D
     
  13. antinkuntin
    Offline

    antinkuntin Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    ODTÜ
    Forumu ara dostum postür bozukluklarıyla ilgili bilgi bankası ve gerekli egzersizleri içeren 2 konu var.
     
  14. bakici29
    Offline

    bakici29 Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci-medikal
    Yer:
    istanbul
    aynı sorun bendede vardı. internete omurga düzeltme egzersizleri yaz çıkacaktır. bir ay falan yapsan çok faydalı oluyor
     

Sayfayı Paylaş