polislik mülakatı için 5kg almam lazım :S

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ozgurkurdas tarafından 1 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. ozgurkurdas
    Offline

    ozgurkurdas Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar boyum 180 kilom 54. polislik mülakatları için beden kitle endeksim 18 olması lazımmış yani buda 59-60 kg'ye geliyor. ben hayatım boyunca 59 kg olmadım en fazla 56 olmuştum şimdi nasıl olucam ya. mülakat tarihi mayısının herhangi bir günü yani 1 ayım var. şöyle bol kalorili ve rahat tüketilen yiyecekler neler yiyim hepsinden :S
     
  2. sello
    Offline

    sello Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Kuruyemişe ağırlık ver arkadaşım, tabii ki kilo almanında da bir adabı var, sporla yapmazsan senin için o mülakatlar bir ölüm geçebilir gözünün önünde oluşacak o balkon dairesi.

    Bunun dışında ne kadar karbonhidrat tüketirsen yediğin karbonhidratın 1,5 katı fazlası protein arttırman senin kilo vermeni sağlıyor mantıksal anlamda, yani dengeleme usulü böyle iken, proteini biraz kısmanı öneriyorum, bilmiyorum diğer arkadaşlarım neyi önerir ama basit şekerlerden uzak dur, kekti, çörekti; bunlar sağlıksız kilo aldırır.

    Haşlanmış patatese, makarnaya, protein yönünden de bol bol balık, tavuk göğsü senin çözümün olabilir bu doğrultuda.
     
  3. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Gainer kullanabilirsin. Bu arada ham puan da 300 olmuş haberin olsun...
     
  4. smntmbr
    Offline

    smntmbr Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    aynı mülakata girmiş biri olarak sana biraz tüyo verebilirim sanırım

    1-mülakatta üstünü tamamen çıkarmıyorsun ona göre giyin ( ayakkabı falan çıkartırlar)
    2- içeri gimeden önce 5 bardak su içmeni öneririm sana +1 kg kazandırır.
    3- genelde endekste çok fark yoksa fazla da kasmazlar polis okulunda çok zayıf veya şişman arkadaşlarda her zaman olur.
    4- ya da sağlam DENİZALTIN Olacak o zaman hiç düşünmezsin bunları sanırım

    şimdiden başarılar dilerim.
     
  5. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    girmeden 5bardak su içerse orda koşturuyolar falan midesi ağzına gelir ama iyi yöntem
     
  6. smntmbr
    Offline

    smntmbr Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18

    ilk mülakat ve spor testi ayrı ayrı yapılıyor. tabi pomem için konuşuyorum pmyo değişik olabilir
     
  7. murinyo
    Offline

    murinyo Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    bende pomeme gircem yedibinlerde bişey oldum.11.dönem gidicem..mülakat mayısta dmişsin bi yanlışlık olmasın ?ben temmuz gibi biliyordum..bide beş bardak su içtkten sonra öle koşturma falan olmuycak mülakatta sadece hastaneden sağlık raporu alıcaz..
     
  8. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Açıklanan kılavuza göre mayıs-haziran arası olacakmış. Bir de fiziki yeterlilik değişti daha zorlaştı yine haberiniz olsun...
     
  9. RealOgrish
    Offline

    RealOgrish Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Operator
    Yer:
    Avusturalya
    Dumbil all calismya basla kaslarin yaglarindan agirdir hemen kilo oilarak sana doner gainer kullana bilir yada bol bol karb tuketebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş