Pelvic Tilt ve Güreş Çıkmazı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pc-se7en tarafından 17 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Selamlar,
    18 yaşında, 189 boyunda ve 100 kg ağırlığında bir güreşçiyim. Son 1 yılım oldukça kötü geçiyor, zira rakibe daldığımda vs. özetle ağırlığın belime bindiği yerlerde kesinlikle altta kalıyorum. Kalçam oldukça büyük görünüyor ve herkes bu boy kilo oranında tuhaf diyordu. Taa ki, pelvic tilt problemi olduğunu araştırmalarım sonucu farkedene kadar.

    [​IMG]
    Dışarı çıktığımda belimin dik durmaması ve kalçamın oldukça dışarıda görünmesi beni epey rahatsız ediyor. İnternette bu sorun için egzersizler var. Bazıları 2 hafta yaptım düzeldi, bazıları 3 ayda fayda görmedim diyor. Bana tavsiyeniz nedir? Sorun düzelene kadar güreş antremanlarını keseyim mi? Yoksa aynı anda mı devam edeyim?

    [​IMG]

    Not: Resimleri internetten buldum, bana ait değil.


    Şu an en büyük problem kalça ile belin birleştiği kısımda bu sorundan dolayı her antreman sonrası oluşan ağrılar. Tavsiyeleriniz ve önerileriniz benim için çok değerlidir.
     
  2. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.684
    Beğenileri:
    1.868
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    daha önceki konuda yazmıştım diye hatırlıyorum. o esnetmeleri ve egzersizleri yaptığın sürece güreşe devam etmende bir sakınca yok.
     
  3. vendetta67
    Offline

    vendetta67 Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Frozen v sit egzersizini arastir baya iyi gelmişti bana
     

Sayfayı Paylaş