omuzda ağırlığı arttırdım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mavzer95 tarafından 6 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. mavzer95
    Offline

    mavzer95 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    4kg arttırdım arkadaşlar antremandada zorlandım belimde hafif bir ağrı var acaba nedeni bel kasımın zayıf olmasından mı kaynaklanıyor yoksa ağırlığı fazla mı arttırdım

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:34 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:43 ----------

    uppppppppppppppppppppppppp
     
  2. emclord00
    Offline

    emclord00 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    569
    Beğenileri:
    301
    Ödül Puanları:
    73
    Belin şakası olmaz dikkat et. İdmanlarında SAKIN belinden kuvvet alma. vucudun dik olsun dik dur herzaman, gücün kollarda oldugunu ve bölgeye vurduğunu hisset. aksi taktirde bel fıtığı gibi sorunlarla karşılaşırsın. her salonda bel calısmak için alet vardır. onu yapmaya başla 4 set 10 15 tekrar falan. Kolay gelsin
     
    mavzer95 bunu beğendi.
  3. mavzer95
    Offline

    mavzer95 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler karnım yağlı oldugu için bel kaslarımda zayıf kısa sürede atlatacağım umarım
     
  4. Muscleguy
    Offline

    Muscleguy Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    53
    Omuz hareketlerini ayakta yapmaktan ziyade oturarak ve belini benche tamamen yaslayarak yaparsan belden daha az kuvvet alırsın fakat bir olumsuz yanı da beli tembelleştirirsin bence en iyisi ağırlığı arttırma hareketi yapma süreni uzat veya sırt antrenmanından sonra bel hareketleri ekle.
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bel kası değil zorlanan kemik olur aslında.
    kemikler omurgan zarar görürse toparlanma çok uzun sürebilir
    oda kısmetliysen.
    omuz hareketlerinde çok ağır kaldırmana gerek yok
    hareketi hakkıyla yap yeter
    zaten gelişecektir
    kas yapayım derken omurganı bozma
    çok ağır kaldırma
    hareket yaparken beli sabit tut öne arkaya kıçını atma
    gerekirse ağırlık kemeri kullan
    ısınmadan hareketlere başlama
     

Sayfayı Paylaş