Omuz Programı Önerisi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve faroz19 tarafından 9 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. faroz19
    Offline

    faroz19 Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Selamlar,
    Öncelikle bu sporun 2.5 - 3 yıldır içindeyim fakat okulum nedeniyle pek düzene sokamadım.Ama bundan sonra düzene koyucağıma eminim.Benim sizlerden isteğim bilen hocalarımdan isteğim şu olacak.Sadece bir program.Omuz ağırlıklı bir program istiyorum.Omuzlarım geniş fakat çok zayıf.Özellikle trapez ve omuz başlarım çok zayıf.Diğer bölgeler gayet iyi ( göğüs,sırt,kol,bacak vs.) Ama gel gelelim omuzlarımda bir gelişme yok gibi.Vücudu omuzlar belli eder hepimizin bildiği gibi işte giysi giydiğim zaman omuzlarım zayıf olduğu için vücudumu belli etmiyor.Bu da insanın moralini ve psikolojisini bozuyor.Şimdi bölgesel bir program istiyorum ve omuz çalışması ağırlıklı olursa sevinirim.Şimdi benimde bildiğim bir sürü hareket var fakat kendimi doğru düzgün bir program yazamadım.Yani yazıyorum beğenmiyorum.Bana ihtiyacım olan programı yazarsanız sevinirim çok teşekkür ederim.
     
  2. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    lateral raise
    front raise
    Shoulder Press
    yapabilirsin ,
    daha başka 3,5 hareket daha var ama bunların daha etkili olacağını düşünüyorum . hareketleri mümkün olduğunca çok tekrar yapmaya çalış tabi çok tekrar için kilo düşürürsün , çok tekrar yap diyorum çünkü omuzlar çok tekrarla gelişiyor
     
  3. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    pressi yap shoulder press ama makinada smith machine galiba kitlemeli olan.8 7 6 5 tekrar 4 set

    üstüne lateral raise 4x8

    sonra front shoulder press makinada yine 8 7 6 5

    sonra arka omuza yönelik bir çalışma yapabilirsin o da 4x8

    omuzu 3 yönlü çalıştır bence bu sefer verim alabilirsin diye düşünüyorum kolay gelsin...
     

Sayfayı Paylaş