Omuz Antremanım ve Bir Sorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve melankolia_sago tarafından 9 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. melankolia_sago
    Offline

    melankolia_sago Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Arnold press'i her hareketten sonra bir set yapıp omuzdaki gerilimi arttırın deniliyor zaten bu hareket omuza pek yüklenmediği i çin mutlaka her hareket arasında 1 set yapın diyorlar doğru mu?

    Bu arada benim omuz antremanım haftada biceps ile birlikte 2 kere.
    Yan omuz için: Oturarak lateral raise
    Ön omuz için: Front raise
    Orta omuz için: Shoulder press
    4 set 12 tekrar
    Aralarda da arnold press. Sizce iyi mi?

    Tekrar ve set sayılarım sizce iyi mi?
     
  2. tyly12
    Offline

    tyly12 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Dumbell shoulder on ve orta omuzu calistirir en iyi omuz hareketinden biridir lateral raise ile .arnold press ypmya grek yok shoulder lateral raise neck press yapabilirsin orta yada ileri seviyedeysen tekrarlari 10 altina hic dsrme grekirse kiloyu azalt tekrari arttit kolay gelsin
     
    melankolia_sago bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş