Omuz Ağırlıklı Body Programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Jardin Koroneti tarafından 4 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Jardin Koroneti
    Offline

    Jardin Koroneti Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özellikle omuz bölgesini hedef alan ve diğer bölgelerin de omuzdan az da olsa çalışmasını sağlayan 3 günlük bir program önerisi olan var mıdır? Forumda epeyce omuz hareketi var ama hangi hareketler birlikte yapılmalıdır hangi sırayla yapılmalıdır özellikle istediğim programa göre birşey bulamadım(yoksa var tabiki). Hareket olmasa dahi 1.gün şu kadar omuz sonra biceps 2.gün şu kadar omuz şu kadar da göğüs, 3.günde hiç omuz yapma ama şu bölgeyi çalıştır ya da bir gün sırf omuz sonraki günler şöyle böyle cinsinden önerebileceğiniz bir program var mıdır? (başlangıç seviyesinin üstünde birisi için)
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/lk-3-ayl-k-programdan-t16521.html buna bakıp bir program derleyebilirsin..

    ama sana tavsiyem yeni olduğun için tek kası fazladan geliştirmeyi düşünme..zira eklemler ve diğer kaslar birbirini destekler, beraber çalışır (stabilizör ve sinerjist olarak)...bunu ayırt etmeye çalışmak çok zordur, hedeflediğiniz kas zayıf ve güçsüz , sakatlıklara açık kalır diye düşünüyorum..
     
  3. bron
    Offline

    bron Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    göğüs press, barfiks, lat pull down gibi hareketlerde zaten omuz çalışıyor. Bunun dışında military press ve lateral raise gibi hareketler var. omuz için apayrı hareketlere ve programa gerek yok bence
     

Sayfayı Paylaş