Oblik antrenmanıma bakarmısınız?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve AzizShavershian tarafından 18 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. AzizShavershian
    Offline

    AzizShavershian Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Oblik antrenmanı hazırladım haftada 3 gün yapacağım istediğim kısımlar tamamen şu kısım http://i.hizliresim.com/x8gDoQ.jpg ama şuan bulktayım bu egzersizleri yapmam nekadar doğru olur bilemem ama ben azda olsa işe yarayacağını umuyorum antrenman programım şu şekilde

    Dumbbell Side Bends 3x50
    Roman Chair Side Bends 3x15
    Bicycle Crunch 3x50
    http://i.hizliresim.com/xVVvQq.png 3x50
    Plank 60 sn

    Not: Bulktayım ama yağ oranım %15-%18 arasında yağsız kas kazanmaya çalışıyorum 1.74 boy 68 kg
     
  2. yasin ibrahim terzioğlu
    Offline

    yasin ibrahim terzioğlu Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    ankara
    Bulk döneminde yağsız kas kütlesi kazanma ihtimaline kendin de inanıyor musun? Bir yandan kilo alıp bir yandan yağ almamak ne kadar mümkün olabilir? Araştırmalara göre ideal bir sporcu yıldı en fazla 5 kg kas kütlesi kazanabilirmiş. 1 ayda 5 kilo alıyorsan mesela bunun çoğu su kütlesidir hacimli gözükmesindeki büyük faktör su ve glikozdur. Kaslarda birikerek büyük gözükmesini sağlayan bunlardır. Ayrıca tekrar sayıların yüksek bulk döneminde tekrar sayılarının yüksek olması seni amacına ulaştırmaz. Ayrıca 3 harekette aynı bölge için çok. Hareketi kendin için zorlaştırmanın yollarını ara. Mesela barı boynuna alıp twist yaparsan yeterince zorlanabilirsin. Ağırlığı arttırırsın dönmen zor olur böylece hareket zorlaşır ve bulk döneminde isen eğer bu şekilde yapman daha doğru olur diye düşünüyorum. Bende şu sıralar bu bölgeye yüklenmeye başladım araştırıyorum, yanlış anladığım kısımlar var ise eğer doğrusunu bilenler yorum yazmaktan çekinmesinler lütfen.
     
  3. AzizShavershian
    Offline

    AzizShavershian Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben demiyorumki yağ almam diye elbet alırım ama aldığım yağları genelde antrenmanda yakıyorum herneyse asıl konu bu programda doğru bir antrenman programı oluşturursak çok iyi olur hem sende o bölgeye odaklanmayı düşünüyormuşsun 5 egzersiz fazlamı?
     
  4. yasin ibrahim terzioğlu
    Offline

    yasin ibrahim terzioğlu Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    ankara
    Bulk döneminde çok ağırlık az tekrar prensibini biliyorsundur. 5 hareket sence az mı olur?
     
  5. sthammer
    Offline

    sthammer Guest

    Side bendleri kaldir..
    Oblique floor crunch
    Advenced side oblique crunch
    Dumbbell windmill
     
  6. AzizShavershian
    Offline

    AzizShavershian Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    denedinmi baya işe yarıyormu :) Advenced side oblique crunch doğrusu bu şekildemi
     
  7. sthammer
    Offline

    sthammer Guest

    Evet, etkilidir
     

Sayfayı Paylaş