ne yapacağım bu beslenmeyi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve dloyges tarafından 3 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. dloyges
    Offline

    dloyges Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    selamlar,

    ben 188 cm 68 kg biriyim. 2 hafta kadar vg yaptım şimdi araya ramazan girdi. ramazandan sonra devam etmeyi planlıyorum.gerçekten de istekliyim. ancak bu beslenme olayı beni korkutuyor. Normalde öğlen normal kahvaltılıklar 2 domates salatalık biraz peynir 3 4 dilim ekmek reçel sonra da akşam yemeğinde evde ne yemek varsa 2 yada 3 tabak yanında 3 4 dilim ekmek gece de acıkırsam yarım ekmek yiyen biriyim . forumda cidden çok geziyorum . sabah akşam buradayım.
    Arkadaşların programları cidden gözümü korkutuyor. duh sanki bütün gün yemek yiyorlar gibi geliyor. o kadar şeyi yani zorluyorlar mı kendilerini yoksa gerçekten iştah açılıyor mu bilmiyorum. her gün 100 200 gram tavuk bile başlı başına koca bi öğün . kuruyemişler yulaflar etler balıklar bal pekmez makarna pilav her gün nasıl yapıyorsunuz bir de hakikaten o programları her gün mü yapıyorsunuz? hyper_ biraz taktik verin bana nasıl alıştırdınız kendinizi :D :D
     
  2. kaptandd
    Offline

    kaptandd Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2012
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    korkmaz
    Yer:
    istanbul
    kardesim Beden kitle indeksin 19.23 cıktı yani alt sınırdasın bunu 23 lere cıkartacak olursak 10-12 kg almalısın sen spor yapsan ve günlük protein ihtiyacını yüzde 30 enerjiyi yüzde 70 lere cıkartıp bir program yapsak haftada yarım kilodan 4-5 ayda super hale gelirsin..
    özetle sen sunları dikkat et spordan sonra yaklasık 60g karbonhidrat 24g protein al ilk yarım saat içinde cunku bu cok onemli sonrasında 2 saat içinde bir öğün daha ye bundada protein agırlıklı olsun yanlız kana cabuk gecmiyen tarzda yanı komplex beslen tek bir yiyecege yönlenme karışık ye bu hem elzem a.a miktarınınıda arttırır ve kilo almak istiyorsan normalden daha fazla protein den cok normalden daha fazla enerji alman gerekir bu enerji karbonhidrattan gelmeli ancak ozaman cok geniş aralıkta protein biyoyararlılıgı artar simdi bukadar yazabildim ama kararlıysan daha cok bilgi verebilirim yarın için bana güvenebilirsin
     
    dloyges bunu beğendi.
  3. dloyges
    Offline

    dloyges Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim vallahi şu an aklımda ne bulursam yeme gibi bi planım var da alışkın değilim zayıfım evet ama o kadar zayıf göstermiyorsun der arkadaşlarım o yönden şanslıyım tabi kilo almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim gerçekten
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Kilo almak icin ip uclari, yeni baslayanlar icin beslenme programi gibi basliklara gozatip beslenme programin ile konu acarsan yardimci olabiliriz.
     
  5. kaptandd
    Offline

    kaptandd Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2012
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    korkmaz
    Yer:
    istanbul
    senin bazal metolizma hızın 1800 lerde bu hiç hareket etmeden yaktıgın enerji sana soyle ornek bir plan hazırladım ilgini cekermi bilmiyorum yemek zevklerini yazarsan daha iyi yardımcı olurum

    =====================================================================
    Kişisel diyet
    =====================================================================
    Besin Miktar Enerji Karb.h.
    ______________________________________________________________________________

    tavuk yumurtası (p) 50 g 74,3 kcal 0,3 g
    beyaz ekmek 150 g 383,6 kcal 79,4 g
    kaşar peyniri (y) 50 g 212,6 kcal 0,0 g
    bal 40 g 122,7 kcal 30,0 g
    inek sütü (yağsız) 200 g 72,2 kcal 10,0 g

    Ara analizi: Enerji 865,4 kcal (28 %), Karbonhidratlar 119,7g (27 %)



    beyaz kuru fasulye (p) 230 g 275,4 kcal 41,6 g
    beyaz ekmek 200 g 511,5 kcal 105,8 g
    yoğurt (ty) 200 g 131,5 kcal 8,0 g
    salata grubu / yapraklı salata türleri 40 g 4,7 kcal 0,4 g

    Ara analizi: Enerji 923,0 kcal (30 %), Karbonhidratlar 155,9g (35 %)



    tarhana çorbası (NST_K17) 200 g 107,1 kcal 10,5 g
    kaşar peynirli makarna (NST_K01) 200 g 374,8 kcal 52,8 g
    ızgara köfte (NST_K17) 120 g 239,8 kcal 7,1 g
    çoban salatası (yağsız) (NST_K17) 100 g 21,0 kcal 3,2 g
    yoğurt (ty) 100 g 65,7 kcal 4,0 g
    beyaz ekmek 50 g 127,9 kcal 26,5 g

    Ara analizi: Enerji 936,2 kcal (30 %), Karbonhidratlar 104,1g (24 %)


    inek sütü (yağsız) 300 g 108,3 kcal 15,0 g

    Ara analizi: Enerji 108,3 kcal (3 %), Karbonhidratlar 15,0g (3 %)


    incir (kuru) 80 g 227,5 kcal 46,5 g
    ceviz (bütün) 15 g 42,2 kcal 0,7 g

    Ara analizi: Enerji 269,7 kcal (9 %), Karbonhidratlar 47,2g (11 %)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 02:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 02:21 ----------

    he birde bu diyet 138 g protein icermektedir yani senin günlük ihtiyacını rahat karşılar kas için diyorum normalde saten karşılarda :D
     
    dloyges bunu beğendi.
  6. dloyges
    Offline

    dloyges Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    kusura bakma kaptandd gördüm cevabını çok teşekkürler ama cevap yazamadım sorularım var
    1. yumurta kaç tane oluyor pek gram bilgim yok da :D
    2. bunlar öğün olarak mu ayırdın sabah yumurta ile başlayan öğlen fasulyeli akşam tarhana olan tam olarak çözemedim öğünleri ben genelde antremanı saat 3 4 gibi yapmayı düşünüyorum antreman öncesi sonrası ne yapmalıyım
    3. sebzedense tavuk yemem daha iyi olur benim için köfte de sorun ama tavuk ideal :D
    4. burda138 gr protein var mı hakikaten yulaflar tavuklar pilavlar ton balıkları göremedim öyleyse muhteşem :D

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 16:29 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 16:16 ----------

    ha bir de loru göremedim :D
     

Sayfayı Paylaş