Nasıl kastan kilo alabilirim. ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve TozZKoparan tarafından 2 Mart 2014 başlatılmıştır.

Protein Tozumu, Amino Asitmi İyi Olur?

  1. Protein Tozu

    oy sayısı 7
    100,0%
  2. Amino Asit

    oy sayısı 0
    0,0%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Merhabalar ben boks sporuyla ilgileniyorum ve hocam kilo almam gerektiğini fakat kiloyu kastan almam gerektiğini söylüyor. Bende babamla tek yaşıyorum ve beslenmem düzenli olmadığı yeterli protein alamadığım için 2kglik protein tozu kullandım fakat bi faydasını görmedim. Sizce amino asit kullansam işe yararmı ?
     
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Amino asit yeterli protein almadığın zaman hiçbir işe yaramaz.
    Bu tür takviyeler beslenme düzeniyle kombine edilmelidir.
    Bana soracak olursan protein tozu bi nevi daha mantıklı..
     
  3. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Yorumun için teşekkür ederim. Bu süreçte protein tozu whey mi daha yararlı olur yoksa kazein denen bir protein çeşitide varmış yorumunuz nedir ?
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Teşekkür için butonu kullanman daha yararımıza olur.

    Boks sporuyla pek alakam yok. Antrenmanlarınız ne şekilde kaç saat sürüyor bilemiyorum. Ama kilo da almak istiyorsan kompleks protein öneririm.
    Whey proteinin senin çok yararına olacağını düşünmüyorum. (Şayet ağırlık antrenmanların yoksa)
    Kazein farklı bi olay. Genelde uzun süreli protein desteği sağlar vücudu katabolik etkiden uzun süre korur.
    Ama dediğim gibi sadece boks sporuyla ilgileniyorsan kompleks protein daha yararına olur.
     
    TozZKoparan bunu beğendi.
  5. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Yorumunu göze alarak haraket edicem :)
     
  6. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Yine de detaylı olarak araştırmanı tavsiye ederim.
    Kompleks proteinde de marka verecek olursak BSN SYNTHA-6 bu alanda lider.
     
  7. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Verdiğin markayı araştırdım fakat söylediğin protein çeşitleri arasında fiyat olarakta içerik olarakta Cyto Sport Monster Milk daha iyi bi lider olarak gözükmüyormu ? sence onu kullansam yaşımdan dolayı bana kötü etkisi olurmu fayda edermi ?
     
  8. Herogaki
    Offline

    Herogaki Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence de Syntha-6 ihtiyacını en iyi karşılayacak protein.
     
  9. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Fiyat açısından Monster Milk el yakar. Şöyle ki Monster Milk 24 Servis içeriyor ve BSN'den 2 kat daha pahalı. Buna nazaran BSN 52 Servis içeriyor.
    Ve BSN kendini kanıtlamış bir ürün.

    Zararına gelecek olursak protein tozlarının doğal olduğunu zaten biliyoruz. Yaptığın sporun yeterince kaslarını zorladığını düşünürsek zararı olacağını sanmıyorum.
     
    TozZKoparan bunu beğendi.
  10. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Tavsiyeleriniz için saolun önediğiniz ürünü kullanıcam bitince bi fotoğraf atar değişikliği görürüz inşallah :)
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Mart 2014 ---
    Benim aklıma takılan protein oranları, bahsettiğin ürünün 24 olması lazım dieri ise 50 . fakat fiyar gerçekten çok etki ediyor bsn yi denicem :)
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Mart 2014 ---
    bu arada forumda bi konuda BSN SYNTA-6 nin yağ ve karbonat derecesinin aşırı derece yüksek olduğu yazıyo. bu zararlı olmazmı ?
    Protein Tozu İçeriği Dikkat Edilecek Hususlar | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
     
    Son düzenleme: 3 Mart 2014
  11. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Vücutta bir kerede 30 gr protein sentezlendiğini duymuştum. Ki bu doğru olmasa bile sen 1 ölçeğinde 50 gr protein içeren bi ürünü kullanmaktan bahsediyorsun. O çok daha ileri seviye sporcular için yararlı olabilecek bi protein tozu.
    BSN'deki yağ ve karbonhidrat derecesine gelecek olursak 1 ölçeğinde yanlış hatırlamıyorsam 14 gr karbonhidrat var. Ve bu çok az bi oran. Öyle kilo aldıracak yağlandıracak bi oran değil.
    + şöyle bi bilgi vereyim sana, protein karbonhidratlarla beraber alındığında daha iyi emilim sağlar. yani çoğu sporcu normal protein tozunu dahi meyve suyuyla içmekten yana. ki 1 bardak meyve suyunda 25 grama yakın karbonhidrat bulunur.

    Kısacası bu kadar ufak gramajlara takılma. Monster Milk senin seviyenin çok çok üzerinde bi ürün.
     
    TozZKoparan bunu beğendi.
  12. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Sanırım gerekli bilgi ve cevapları aldım :) en kısa sürede önerdiğin ürünü kullanıcam
     
  13. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Monster milk ürünün 2 ölçeği 78 grama denk geliyor ve 78 gram içinde 50 gram protein olduğu yazılı .

    Nasıl kastan kilo alabilirim sorusuna yanıt olarak ,düzenli beslenme +uyku +protein tozu +her gün et yesen 1 yılda 1 kg safi kas alırsan öpte başına koy derim .
     
  14. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    Bu yazdığınız aşama süresinde nasıl ve hangi protein tozunu kullanmamı önerirsiniz ? Sonuçta boks sporuyla ilgileniyorum , ağırlık antrenmanım haftada 1 gün oluyor genelde .
     
  15. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Servis miktarı dediği şey tek doza eşdeğer değil mi zaten ?
    Yani örnek verecek olursak Multipower Protein tozunda da 1 servis 3 ölçeğe denk geliyor. Bu da demek olmuyor ki 3 ölçek 3 dozdur.
    Yanlışım varsa düzeltin.

    Monster Milk ürününün sitede yer alan açıklamasında orta seviye ve ileri seviye için kullanım dozları verilmiş.
    Yani yeni başlayanlar için kullanım önerisi bile yok. Bu protein tozu ileri seviye için. Fiyatından da anlaşılıyor 251 TL net fiyatı var. 24 Servis. 3 Hafta kullanacaksın. Ağırlık antrenmanın yokmuş. Yıpranmayan, yorulmayan kasların için bu kadar protein (50 GR) fazla değil mi sence ?

    Abi benim param var denemek istiyorum diyorsan da bilemeyeceğim. Karar senin kolay gelsin.
     
    Son düzenleme: 3 Mart 2014

Sayfayı Paylaş