Nasıl beslenmeliyim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cLuBbEr59 tarafından 16 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. cLuBbEr59
    Offline

    cLuBbEr59 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    ben 167 66 kiloyum kol. soğuk 36 6 ay oldu body yapiyorum ama şimdi beslenme programi yapmak istiyorum ve buda göbekteki yağlar öncelikte olup vucudumda ki yağ oranını düşürüp karındaki adonis kaslarını cıkarmak istiyorum :) suan şekeri tuzu yağlı yiyecekleri cıkardim hayatımdan benim istediğim gibi bir beslenme programi ni nasıl cizebilirim. ayrıca suplement olarak hardline CREAPURE yine amino 9000 var.
     
  2. wolveron2
    Offline

    wolveron2 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2005
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar ithalat/kurumsal satış
    Yer:
    İSTANBUL/mecidiyeköy
    Artık yaza girdik sayılır..Görünüşe bakılırsa bu zamana kadar kilo almışın..Eğer radikal bir çözüm istiyosun.herşey beslenmende biter..Öyleki kendini gerçekten motive edersen ancak bu iş olur.Çok sık antreman yapmak veya çok ağır antreman yapmak , bu zorlu beslenmeden daha kolaydır..Çünkü direkt iradenle mücadele ediyorsun..yapman gereken ise..kısa zamnda iyi etki için.. CREAPURE kullanıyorsun mesala bu ürünü sadece antremandan 1 saat önce 5 gr al başka zaman almana gerek yok..besinlere gelince bir şekilde protein tozu veya tavuk,balık gibi besinlerle protein alımını yükselt.günlük en az 150 gr al buna göre ayarla beslenmeni..özellikle sabah kalkar kalkmaz protein tozun varsa bir servis al.. şöyle bol salata ile 6-7 yumurta beyazıyla başlangıç yapabilirsin..multivitamin varsa 1 ad al..yanında sadece 2-3 dilim kepek ekmek ye..Bu arada tadını çıkar karbonhidratın bu senin tek aldığın karbonhidrat olacak :roll: bundan sonra her 3 saatte bir 20 gr olacak şekilde protein al( bu yine toz veya tavuk,balıkla)..antremandan yarım saat önce ve hemen sonrasıda aminolarını alırsın.Yatarkende protein tozun varsa bir servis al..bunlara ek olarak öğle vakti sadece 50 gr kadar fıstık veya fındık yiyebilirsin..Buna disiplinli şekilde uyarsan emin ol çok iyi sonuç alacağına eminim..
     

Sayfayı Paylaş