Maximum Tekrar Minimum Ağırlık

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve nevrochaotica tarafından 27 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nevrochaotica
    Offline

    nevrochaotica Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba,
    Biraz teorik bir soru soracağım, önce nereden aklıma geldiğini anlatayım. Şu an dönem arası sebebiyle okuldan eve döndüm ve bulunduğum ilçede spor salonu yok. Evde de bir çift dambıl dahi yok.
    Şınav, barfiks, mekik, lunge falan yapacağım elbet soğumamak adına fakat aklıma şöyle bir soru takıldı.
    Mesela dumbell curl hareketini ya da military press hareketini elimde dambıl ya da bar olmadan artık devam edemeyeceğim şekilde maksimum tekrar sayısına çıkana kadar yapsam bu pump sağlar mı? hacim olmasa da definasyona fayda sağlayacak bir antreman olarak görülebilir mi?
     
  2. Novice
    Offline

    Novice Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş dumbell falan yoksa elindeki malzemelerden kendine bi dumbell ayarlayabilirsn :) ben boş salça tenekelerinden yapmıştım mesela :D
     
  3. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    en basitinden 1,5 litrelik su şişlerinin içine yoğunluğu en ağır olan şeylerden koy (kum, çimento, demir tozu vs.) öyle yap...
    kolu boş boş kaldırıp indirmekle biceps miceps gelişmez.
    şınav çekerken okul çantanı doldur öyle çek.
    mekik çekerken okul çantanı kucağına koy öyle çek
     

Sayfayı Paylaş