Mars Athletic Club -MAC (Panora)

Konusu 'Ankara' forumundadır ve sabre tarafından 27 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 23 üye.
  1. sabre
    Offline

    sabre Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Hekim (Endokrinolog)
    Yer:
    Ankara
    tüm şubelerine gitmiş biri olarak söyleyebilirim ki, en güzel ankara panora'dakidir. en geniş çalışma alanı, spor aleti parkı, en fazla studio, en büyük havuz ankaradakindedir. ayrıca ankara'daki tüm adı bilindik spor salonlarına gitmiş biri olarak da söyleyebilirim ki, ankara'nın en iyisidir.

    http://www.marsathletic.com/#kulupler/panora/giris?lang=tr
     
    Pelloosshh bunu beğendi.
  2. kral87
    Offline

    kral87 Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    katılıyorum
     
  3. cece1
    Offline

    cece1 Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bu salona giden arkadaşlar acaba cumartesi pazar doluluk oranını söyleyebilirler mi? Yani kaç gibi gitmek uygundur?
     
  4. Poseidon.
    Offline

    Poseidon. Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Ankara
    3 aydır gidiyorum bende MAC'a sabah 9-11 arası pek bi kalabalıtavk yok (hafta sonu için konuşuyorum) 12 den itibaren biraz artıyo ama kesinlikle sıra beklme diye bişi yok ne kadar kalabalık olursa olsun ben hiç karşılaşmadım sıraya.

    Hafta içi 6:30-23:00
    Hafta sonu 9:00-21:00 saatleri arasında açık ,

    Bi tavsiye isterseniz hafta içi 7 de gidin baya tenha oluyo ve hocalar birebir ilgileniolar , bedavaya personal coaching oluyo...
     
  5. cece1
    Offline

    cece1 Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    2 haftadır gidiyorum dedikleriniz tam anlamıyla doğru.Gerçekten çok başarılı bi salon.Yani kalite ve hizmetin en üst noktası her konuda :)
     
  6. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    buranın inşaatı sürerken staj yapmıştım şantiyesinde.
     
  7. sabre
    Offline

    sabre Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Hekim (Endokrinolog)
    Yer:
    Ankara
    ben grup derslerini seviyorum.. cycling, pilates ve kardiyo dersleri vs cidden çok başarılı.. hocalarda laçka değil.. armada'ya mac fit açılıyormuş haziran 2013 gibi resmi açılış olacakmış..
     
  8. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    Mayıs ayı içerisinde Armada'nın yeni yapılan kısmında açılacakmış sanırım. Konuştuğum kadarıyla son hazırlıkları yapıyorlarmış. Armada Sinemasının yanında bilgi veriyorlar. Gezem fırsatım olursa resimleri eklerim.
     
  9. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    MacFit Armada şubesi 9 Mayısta açılıyormuş. Denk geldim bilgi aldım üyeliğimi yaptırdım. Gidince değerlendirmeleri yapacağım.
     
  10. ilkerrr
    Offline

    ilkerrr Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    sakıncası yok ise ne kadara üye oldunuz acaba
     
  11. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    ben 1200'e üye oldum ama nisan sonunda oldum. Sanırım fiyatları artacaktı Mayıs ayı ile birlikte. Gidip sormak lazım tekrardan
     
  12. ilkerrr
    Offline

    ilkerrr Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    herhangi bir saat gün kısıtlaması var mı bu fiyatta.
    yorumlarınızı bekliyorum. ben de kayıt olmaya niyetliyim
     
  13. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
  14. Alleyop
    Offline

    Alleyop Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Armada da açılan macfit hakkında bilgi verebilir Misiniz? Uygun bir yer ise kaydolmayi düşünüyorum. Vücut Geliştirme için aletler yeterli mi sıra bekler Miyiz? Çok fazla Kardiyo aleti olduğunu duydum doğru mu?
     
  15. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    Bence aletler güzel daha doğrusu bana yetecek seviyede. Yeni açıldığı için ufak sıkıntılar var. Bence gidip gezmeniz uygun olabilir.

    Gezmek isteyenler için iyi bir fırsat olabilir

    https://www.facebook.com/photo.php?...150.1073741828.225325270943395&type=1&theater
     
    Son düzenleme: 14 Mayıs 2013
  16. Alleyop
    Offline

    Alleyop Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim. Vücut geliştirmeye yeni başlayacağım için iyi bir yer olsun, çalışanları ilgili olsun, doğru bir şekilde spor yapabileyim istiyorum. Okul tatile girince başlarım büyük ihtimal bu salonda
     
  17. sabre
    Offline

    sabre Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Hekim (Endokrinolog)
    Yer:
    Ankara
    uzun süredir MAC panora üyesiyim ve panoranın en iyi hocalarından çoğu şuan MAC fite geçti. bu hafta sonu armadaya bir uğrayıp bakacağım ama MAC cidden hoş bir salon.
     
  18. Alleyop
    Offline

    Alleyop Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    MAC'ın adını çok duyuyorum bayağı iyi bir salona benziyor. MacFit'te bildiğim kadarıyla MAC'ın daha ucuz, ekonomik versiyonu. Hocalar da iyi ise ilk tercihim bu salon olur.
     
  19. sabre
    Offline

    sabre Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Hekim (Endokrinolog)
    Yer:
    Ankara
    Armada macfitin tüm hocaları zaten panoradaki mac'te çalışıyorlardı ve sadece ikamet yerleri sebebi ile mac fiti tercih ederek yeni açılan klübe gittiler diye biliyorum. spor müdürleri emre özen çok kaliteli bir hoca, bana özel ders veriyordu ve onun bilgisini ve beni cesaretlendirmesini vs özlüyorum. mac fiti gezmiş biri olarak bence çok iyi bir salon.. grup dersleri vs yeterli.. panoradaki mac'te sauna, fin hamamı, kapalı ve açık havuz var ekstra olarak diğer tüm hizmetler ve cihazlar çok kaliteli cidden.. buradan reklam yapmak istemem ve bence iki kulübü de gezin ve kararınızı ona göre verin. ben ankaradaki hemen hemen tüm kalburüstü salonları gezdim ve kendime göre fiyat-maliyet vs analizinden sonra mac'i seçtim.. pişman değilim ama macfit benim dönemimde açılsaydı onu tercih eder daha az öderdim.. neyse kolaylıklar dilerim..
     
  20. puppy
    Offline

    puppy Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar, ben armada macfit üyesiyim.aslında çok bilindik ve tercih edilen bi yer olmasını da istemeyerek söylüyorum bunu ama gerçekten çok memnunum. grup dersleri çok eğlenceli, tüm vucudunuz gerçek anlamda çalışıyor, hocalar hem seviyeli hem de işlerinde çok iyiler, gelen insan kalitesi de güzel, ve spor aletleri de panora daki mac den daha iyi marka diye biliyorum. çok memnunum yani utanmasam orda yatıp kalkıcam:)
    hayatımda ilk defa bir spor salonuna uzun süreli üye oldum ve çok memnunum çok şükür ki.
     

Sayfayı Paylaş