müsabık diyeti

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve omeraktash tarafından 8 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. omeraktash
    Offline

    omeraktash Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar merhaba.

    vücut geliştirmeyi yaklaşık 5 yıldır yapmaktayım ve üst bölgem istediğim seviyeye ulaşmış durumda.

    Ancak karın bölgesine gelince aynı şeyi söylemek biraz zor. yediklerime çoğunlukla dikkat ediyorum. tatlı konusunda (baklava - sütlaç özellikle) zayıf olduğum için karın bölgesinde bir türlü istediğim olmuyor.

    Bu forumda yarışmacı arkadaşlarımız varsa yarışmalara yakın sürelerde uyguladıkları diyetleri bizimle paylaşabilirler mi acaba?

    Bu başlığı açmadan önce biraz araştırma yaptım ama tam istediğim gibi bir diyet bulamadım.

    Diyetleri belirtirken genellikle öğün sayısı belirtilmekte aynı şeyleri saatleri için söylemek zor.

    Burada 6-7 ögünlük diyetlerini saat saat belirten bir arkadaş olursa benden baya yüklü bir dua alacak :)

    ben sabah 9 aksam 6 çalışan biriyim. idman saatleri aksam 19:30 - 20:30.

    umarım aradığım diyeti bulabilirim.

    Teşekkürler.
     
  2. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Bir profesyonel arkadaşımın yaptığı diyeti aynen yazıyorum. Saatinize biraz uyarladım.


    Sabah 7:00 Kalkış 1 ölçek protein tozu suyla
    7:30-8:30 1 saat cardio
    8:40 2 kaşık yağsız pirinç pilavı + 150 gram tavuk göğsü
    9:00 işe gidilir.
    11:00 1 kaşık yağsız pirinç pilavı + 150 gram tavuk göğsü
    13:30 Yarım patates + 150 gram tavuk göğsü veya yağsız ton balığı
    16:00 1 kaşık yağsız pirinç pilavı + 150 gram tavuk göğsü
    18:00 1 kaşık yağsız pirinç pilavı + 150 gram tavuk göğsü
    19:30-20:30 BODY
    20:30-21:00 CARDİO
    21:15 2 ölçek protein tozu + suyla
    21:30 1 kaşık yağsız pirinç pilavı + 150 gram tavuk göğsü
    23:30 1 ölçek casein protein + YATIŞ.

    Toplam 230 gram protein 70 gram karbonhidrat 0'a yakın yağ var. Toplam 1200 kalori. Biraz fazla düşük o yüzden 2 haftayı geçmenizi önermem.

    2 veya 5 günde 1 karbonhidrat kaynaklarını 2 katı olarak tüketiniz.

    TAbi bu profesyonel diyet. İllegal madde alıyorlar çok ciddi bcaa ve amino asit alıyorlar. Günlük 40 grama yakın glutamine 50 grama yakın bcaa günlük 6grama kadar l-carnitine alıyorlar+ CLA vs. var. 5 yıllık sporcuysanız bunları zaten biliyorsunuzdur.

    Ciddi açlık yaşadığınızda yumurta beyazı veya tavuk göğsü sınırsız yiyin. Sorun etmeyin hiçbirşey olmuyor.

    Bu çok yıpratır beni derseniz karbonhidrat kaynaklarını 2ye çıkarıp deneyebilirsiniz.

    BEn aynıya yakın diyeti uyguluyorum. Ama iki katı karbonhidrat yaptığım da oluyor. Yağı da arttırdığım oluyor. Tavuk yeirne bazen biftek, yumurta sarısı ve beyazı. Akşam kuruyemiş gibi takviyelerim oluyor. Tartıda çok azalma olmuyor ama yağlanmada ciddi azalma oluyor. Lakin 5kg veriyorsanız 5'e yakını yağ oluyor. Harika bir yağ yakım diyeti. Öneririm.
     
    Son düzenleme: 8 Mayıs 2011

Sayfayı Paylaş