Leg Raise ve Ağrılar

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Slizzard tarafından 29 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Slizzard
    Offline

    Slizzard Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhabalar,
    Ben yaklaşık 4 aydır vücut geliştirme sporu yapıyorum.
    Ancak yazın spora ara vermek zorunda kalmıştım ve okulların açılmasıyla yeniden başladım ve ilk antreman günümde normal programıma aynen uydum hiç bir ağrım sızım yoktu zaten önceden yaptığım hareketlerdi bir sıkıntı olmamıştı.
    Fakat ertesi gün bacaklarımın üst bölümü hafif sızlıyordu yürürken biraz zorlanıyordum ertesi gün geçer diye düşündüm ama aksine ağrı dahada arttı bırakın yürümeyi otururken bile bacaklarımda inanılmaz bir ağrı var ve ben bu ağrıyı leg raise hareketinden kaynaklandığını düşünmekteyim.
    Hareketi sanırım yanlış bir şekilde yaptım ama söylediğim gibi ben bu hareketi öncedende yapıyodum bu tarz bir ağrım hiç olmamıştı.
    Sizlere sorum bu hareket yerine yapabileceğim alternatif bir hareket var mı?
    Birde bu ağrılara iyi gelecek bir yöntem var mı?
     
  2. o`fear|eren.
    Offline

    o`fear|eren. Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Arkadaşım sen bildiğin hamlamışsın bu . Şimdi bacak kas grubu büyük kas grubudur ve çok çok fazla lif söz konusudur . Bacak hamlaması normal yerlere göre daha geç gidecektir . En fazla kendimde gördüğüm 1 hafta . Daha sonra kendini toplar . Beslenmenlede doğru orantılı . Bol bol lifli yiyecekler ve protein ye . Lifli yiyecek örneğim sana kabak ye .
    Protein için öneriye gerek yok :D '' yumurta beyazı , tavuk göğsü , ton balığı , süt , '' v.b
     
  3. Slizzard
    Offline

    Slizzard Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Cevap için teşekkür ederim.
    Yazın sürekli yüzdüğüm için hamlamış olmaya ihtimal vermemiştim ama sanırım haklısın.
     
  4. o`fear|eren.
    Offline

    o`fear|eren. Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    agırlık antrenmanı ıle dıger sporlar cok ayrı , yanı sımdı kosarsın falen ama agırlıkta farklı kaslar calısır egılıp , kalkma ıle :) yer cekımı ve ustundekı agırlık ıle calısan kas grupların degısır :) korkmana gerek yok eger bır sakatlık olsa zaten ayaga kalkamazsın agrıyı gec , hamlamadır sen hamlama bıraz agrısı gecınce tekrar yap gecer o hamlama
     
  5. Slizzard
    Offline

    Slizzard Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Evet tamamen haklısın ağrılar iyice azaldı zaten 1-2 güne geçer gibi tekrardan teşekkür ederim.
     

Sayfayı Paylaş