Kombİnasyonum nasil ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Burak2626 tarafından 1 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ürünlerim Weider Mega Mass 2000 Weider Premium Whey Optimum Optimen Bsn Cellmass Muscletech aminofx pro series balık yağı Sizce bu kombinasyona eklemem veya çıkarmam gereken bişey varmıdır ?thums:thums:
     
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    spor geçmişin yaşın boyun kilon beslenmen antrenman düzenin hakkında bilgi verir misin
     
  3. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Spora çok çok önce bi salona 3 ay yazılmıştım fakat 3 ay içinde 15 20 gün ya gittim ya gitmedim benden zayıf bi çocuk vardı onu gördüm hırslandım tekrar başladım 2 aydır düzgün bi şekilde gidiyorum boyum 1*80 kilom 64 Haftada 3 4 gün düzenli antrenman yapıyorum

    Beslenmem ise Sabahları yumurta vs
    öğlen yine karbonhidrat vs
    akşam protein vs
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Mayıs 2013
  4. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    bence şuan hiç bir şey kullanmana gerek yok 2. ayınmış
     
  5. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam öncedende bi geçmişim var diye başladım yani tepki vermese vücut zaten kullanmazdım 2 ay içinde tepkiyi görseniz emin olun takdir edersiniz hocam o yüzden sizce bu kombinasyon iyimidir yada ekleyip çıkartmam gereken bişey varmıdır varsa bi öneriniz beyan ederseniz sevinirim teşekkürler iyi günler :)
     
  6. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara


    hahaha :D Güzel program gerçekten :D

    Hem gainer alıp hemde whey protein alan arkadaşlara çok gülüyorum. İçeriğine bakmadan ürün almayın arkadaşlar. Protein değeri yüksek gainerları tercih edin Örneğin; CytoSport Gainer (70 küsür Karb ve 50 küsür protein) Weiderin içeriğini bilmiyorum. Kombinasyona ek olarak Glutamin alabilirsin ve ya Arginine olabilir. Amino fx beğendiğim bir ürün değil açıkcası ama tercih senin
     
  7. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Senide anlıyorum hocam gülmesine gülüyorsunda bilgi vermiyorsun yada yanlışımızı düzeltmiyorsun tamam gül gülmesine fakat bi önerin olarak gül ki varsa bi tecrüben tecrübenden faydalanalım ayrıca gelelim weider a içeriğini araştır sonra ne hatam varsa gel eleştir hocam amino fx i bende beğenmiyorum tat ve aroma bakımından fakat içeriği zengin olan bi ürün faydasınıda görüyorum açıkçası bu arada hocam whey ve gaıner aynı anda kullanma sebebim benim amacım kilo almak ve hacimlenmek sorduğum ve danıştığım insanlar böyle tavsiye etti ben amatörüm bu sporda bunuda açık açık söylemekten çekinmem yani tavsiyeler üstüne haraket ediyorum daha yıllık tecrübelerim yok tamam eleştirebiliriz orası gayet normal fakat eleştirilelimde birşeyler öğrenerek eleştirilerim görüşlerin için teşekkürler iyi günler
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Mayıs 2013
  8. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Weider mega mass servis başına 17.8 gram protein içeriyor 59 gram karbonhidrat ve diğer weider ürünlerinde görmeye alıştığımız bir durum olarak bu 59 gramın 40 gramı şekerden geliyor. Kötü bir içerik bence. Tecrübemden nasıl faydalancaksın :) Onların hepsini çöpe at benim söyliyeceğim supplementleri al o zaman
     
  9. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam sen neleri öneriyorsun onları bi söyle bakalım senin şu tecrübene göre hangi supplementler söyle hocam teşekkürler şimdiden
     
  10. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Söylediğim gibi gainer olarak CytoSport Gainer veya CytoSport Monster Mass 1 numaradır benim gözümde. Kreatin olarak monohidrat ürünleri tercih etmeni öneririm biliyosunki cell mass etil ester ağırlıklıdır. Amino asit olarak liquid aminoları tercih ediyorum ben hem sindirimi kolay hem değişiklik oluyo fakat amino asitler definasyon dönemlerinde daha yaygın olarak kullanılan supplementlerdir bu yüzden Gainer ve Kreatine ek olarak Universal Nox3 (Arginine) ve Pure Glutamin alabilirsin. Glutamin ve kreatin saf ürünler oldukları için her markayı tercih edebilirsin farketmez. Başka almak istediğin bir ürün varsa marka ve ürün tavsiyesi yapabilirim. Antreman sonrası recovery ürünü, zma gibi alternatif tercihler yapabilirsin.

    Sırf gıcıklık olsun diye "söyle bakalım senin şu tecrübene göre hangi supplementler söyle hocam" gibisinden imalı cümleler kurarak ve pm atarak laf sokmaya çalışıyosun :) Biraz ağır başlı olmalısın zaman ayırıp senin konuna giriyorum yardım ediyorum sana ;)
     
    Burak2626 bunu beğendi.
  11. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Estağfurullah hocam bizim öyle şeylerde gözümüz yok cidden aceleye geldi bi anda öyle kurdum cümleyi fark etmeniz gerekirdi aynı şeyi 2 3 sefer kullandım yoksa sizin vs birilerinin vereceği bilgi vs bişeylerle bi yere gelicez ben bunun farkındayım ve teşekkür ediyorum son bi sorum olucak şimdi bendeki bu ürünler hiç bi işe yaramaz mı yani onumu söylüyorsunuz ?
     
  12. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    İşe yaramaz demedim. Tabiki işe yarar fakat benim fikrimi sorduğun için ben kendi kombinemi söyledim sana :) Sen gönül rahatlığıyla elindekileri kullan
     
    Burak2626 bunu beğendi.
  13. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kilo almak vs hacimlenmek istiyorum fakat öyle bir supplement kombinasyonu olsun istiyorumki beni biyerlere getirebilsin faydasını çok çok göreyim zaten bi kombinasyonum var fakat forumda benim kombinasyonumun yeterince iyi olmadığını anladım bundan önce hocam size görüşleriniz için çok çok teşekkür ederim yardımlarınız içinde ayrıca cidden içime oturdu yanlış anlamayın burnu havada bi insan da değilim yani size öyle gelmiş cidden ben 1 yıl 2 yıl yani her ne kadar olursa olsun her zaman tecrübeye saygı duyan bi insanım ki yanlış anlaşıldıysam eğer bunun için sizden özür dilerim problem değil :)

    Bide son bir isteğim markalarla beraber bana bir kombinasyon örneği sunarsanız ona göre bişeyler yapmaya çalışırım fiyatının önemi yok yeterki işime yarasın beni dediğim gibi biyerlere getirebilsin teşekkürler şimdiden hocam :)
     
  14. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    CytoSport Monster Mass
    MusclePharm Kreatin
    Universal nox3
    Vpx Glutamin
    MusclePharm Bullet Proof

    Bunlar az geldiyse ekleyebilirim fazla geldiyse çıkartabilirim ?
     
    Burak2626 bunu beğendi.
  15. Burak2626
    Offline

    Burak2626 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    farketmez hocam ben kilo almak istiyorum hacimlenmek istiyorum dediğim gibi işte eklersen daha iyi olur yani senin önerin az yada fazla sen belirle boy belli kilo belli tecrübe de senin tecrüben sen nasıl dersen öyle olsun hocam amatörüm daha inan ne diyeceğimi ne yapacağımı fazla bilmiyorum bunuda açık açık dile getiriyorum :D
     
  16. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Bunlar sana yeterde artar bile
     
    Burak2626 bunu beğendi.
  17. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    bi kişide çıkıp demiyo adam daha 2. ayında bu verdiğiniz kombinasyonlar neyin nesi

    kilo alma amacın varsa şuan sana gainer yeterde artar bile ki bana sorarsan ben gainerle uğraşma kiloyu doğal yoldan temiz olarak al derim

    alıcaksan

    bsn true-mass al şimdilik götürür seni
     
    Burak2626 bunu beğendi.
  18. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Bende öyle söylicektim ama arkadaş bu konuyu açtığına göre supplementin dibine vurmak istiyor sanırım diye düşündüm :) istek doğrultusunda hareket ettim yani :) True mass benim listemde 2 numaradır çok çok iyi değildir :)
     
  19. serrkin
    Offline

    serrkin Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    slmlar weider premium whey,, bsn noxplde 2.0 ,, universal 3001 amino ,,, ultimate tribulus bulgarian... Sizce bu ürünlerden eklemem veya çıkarmam gereken varmı ?? 7 aydır yapıyorum bu sporu. 3 ay carnivor beef ve süperpump kullandım şimdi bunları kullanacağım.. yardım ederseniz çok sevinirim..
     

Sayfayı Paylaş