Kol ön planlı Ant Programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Scoobz tarafından 5 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Scoobz
    Offline

    Scoobz Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    pazartesi; biceps + triceps

    Salı; bacak

    carsamba; omuz

    perşembe; triceps + biceps

    cumartesi;dips + barfiks + mekik


    biceps antremanı; 5hareket 2şer set 8-10tekrar
    triceps antremanı; 5hareket 2şer set 8-10tekrar
    omuz antremanı; 4 hareket 4 set 8-10tekrar
    bacak antremanı; 4hareket 4set 8-10tekrar
    şınav-dips-barfiks ve mekikler ; 4farklı şekilde 3er set 8-10tekrar

    1.5aylık supplement kombinasyonu yapıcam bu sürede antremanımı böyle yapıp kollar vücuda göre geri kaldığından sırt ve göğüs antremanlarını hafifletip yerlerine sadece dips şınav barfiks cekip. kol antremanını haftalık 2ye cıkarıp iyi dinlendirerek bu şekilde calıstırmayı düsünüyorum. tavsiye yada önerisi olan varsa bekliyorum
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    inş. başarıya ulaşırsın
    zaten yanlışta olsa aşırıya kaçılmadığı sürece programlar illaki bi sonuç verir
    ancak nekadar verimli olur orası tartışılır
    inş. istediğin olur
     
    Scoobz bunu beğendi.
  3. Scoobz
    Offline

    Scoobz Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkür ederim yukarıda sadece antreman kısmını paylastım fakat beslenmemdeki kombinasyonlarda şöyle;


    sabah kalkar kalkmaz; protein tozu- c vitamini - cinko - a vitamini - calsimax
    öğle ; protein tozu + yarım tüp amino
    ant sonrası ; protein tozu + yarım tüp amino
    gece yatarken ; 1- 0,5 lt arası süt.
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Haftada 2 kere kol girmek bana mantikli gelmiyor. Dinlenme koyulmus gozuksede. Omuz calisirken de kol calisacak. Haftada bir yeterli bence.
     
  5. nitrococuk
    Offline

    nitrococuk Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    484
    Beğenileri:
    447
    Ödül Puanları:
    0
    eğer resimdeki sen isen ciddi kütleye ihtiyacın var. Yani şunu demek istiyorum fotodaki sen isen sadece kol değil genel olarak kas kütlen küçük.
    Kol ön planlı, omuz ön planlı vesaire bu tip şeylerden çok başka şeylere ihtiyacın var. Kalistenikleri kullanıyorsun güzel fakat Ne kadar Compound hareket kullanıyorsun mesela. 4 büyükleri kullanıyormusun ? (dead,bench,squat,press) . Beslenmen nasıl ? Dinlenmen nasıl ? Alacağın supplementlerde Creatine var mı ?

    Bunlar iyi durumdaysa ayriyeten kol çalışmana bile gerek kalmayabilir.

    Tabi yine de nasıl istersen öyle yapabilirsin.
     
    Scoobz bunu beğendi.
  6. Scoobz
    Offline

    Scoobz Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay


    biceps ve triceps hareket sayısını azalttım;
    pazartesi yapacağm biceps ve tricepste sadece 3 hareket 4ser set yapıp 3 farklı dambıl hareketi yapıcam

    diğer günki kol hareketinde ise sadece barla 3 hareket 4 sete karar verdim.
     

Sayfayı Paylaş