kiloluyken vucut çalışmak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve endocrin494 tarafından 3 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. endocrin494
    Offline

    endocrin494 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1.80 boyum 90 kiloyum 80'e düşmek istiyorum spor salonunda yarım saat yürüme bandı yarım saat bisiklet yaptıktan sonra aletlere geçiyorum bana verilen programda aletlerde 25 kiloda çalışmam söyleniyor ben 45 50 kiloda çalışsam cok tekrar yapsam gene yağlar erirmi
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Yağ oranını azaltılması olayı ağırlık antremanı ile minimum seviye kalori yakımı görürsün ama koşu bandı bisiklet vbz cardio ekipmanlarıyla cardio çalışman biraz daha fazla calori yakımı ve yağ oranından azaltılmaya gider.Bu yüzden hem ağırlık çalışma hemde cardioyu beraber götürmeye çalış.Sana verilen tekrar sayılarında kaldırabildiğin max ağırlığı kaldırmaya çalış yani hocan sana varsayalım bi hareket dumbell ile hammer curl yap dedi 3x12 yap dedi , ilk antremanında al eline 5 kg dene baktın 5kg hafif 10kg al oda hafif 15 al zaten biyerde anlıcaksın ilersine gücün yetmicek buda ilerliye ilerliye artıcak.Antrenörü dinlenmen ilerlemende yardımcı olur :D antrenörü sadece cardio günü olarak bir gün varsa o gün cardioyu azalt derse dinleme :D
     

Sayfayı Paylaş