Kilo vermeden fit görünmek

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve srrakrt tarafından 26 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. srrakrt
    Offline

    srrakrt Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar
    161 boyunda 49 kilodayım. Yapı olarak belimden yukarısını görenler geberiyosun zayıflıktan boynun kopcak diye yorum yapıyorlar. Tam bir türk kadını formundayım belim ince fakat basenlerim özellikle iç bacak kısmı bana ait değil gibi. Genetik olarak mı böyleyim diyorum ama dokunduğumda elime yumuşak et geldiğinden yağ olduğu kanaatine varıyorum. Bu sebeple yediklerime dikkat etmeye ve spor yapmaya başlamıştım. Spora vakit bulamadığım için devam edemedim fakat ekmeği, pilavı, makarnayı kesmem bile 51-52 kilodan 48 lere kadar düşürdü. Basenlerim inceldi spora da devam edecektim fakat yüzüm, omuzlarım ve göğüs kısmım fos kalınca ne yapacağımı bilemedim
    Normalde de dolgun bir yüze sahip değilken bir de kilo verince, sağlıklı beslenmeme rağmen iyice cansız, solgun biri oluverdim. Özellikle omzumun üst kısmından kürek kemiğimle köprücük kemiğimin birleştiği görülüyor o derece çıkık. Bir de herkesten senin zaten kilon normaldi kendine eziyet ediyorsun çocuk gibi kaldın kadın dediğin azcık dolgun olacak tepkilerini alınca moralim iyice bozulmaya başladı
    Yüzüm ve üst bölgem dolgun kalsın istiyorum bunun için normal yeme düzeninde devam etsem (tabiki sağlıklı şeyler ama özellikle kaloriye dikkat etmesem mesela) bu arada da pilates yapsam bacaklarımın sıkılaşması için. Nasıl bir değişim olur? Kardiyo yapmak istemiyorum yine toptan yağ yakımına sebep olacak ama göbeğim çıkmasın bacaklarım da toparlansın bıngıl bıngıl durmasın istiyorum. Bölgesel zayıflama olmadığını biliyorum ancak bu şekilde bir sıkılaşma mümkün mü? Bunun için ne yapılabilir veya çok mu imkansız?
    Teşekkür ederim
     
  2. crocus
    Offline

    crocus Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2013
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    üst bölge için ağırlık çalışman fayda sağlayacaktır diye düşünüyorum sırt omuz ve kol çalışman artı kardiyo bacaklar için ve hesaplama yaparak protein karb. alman lazım diye düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş