Kilo Verme Ve Antreman "Yardim"

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Night01 tarafından 27 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Night01
    Offline

    Night01 Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba,İki ay önce başladım vg ye,BasladigindBasladigimda 94 kikoydum,ilk bir ay haftada üç gün kardiyo yaptım,ikinci ayda haftada üç bazen 4 gün yarım saat kardiyo yarım saat ağırlık çalıştım,tam 50 gün oldu,şuan 84 kiloyum,boyum 178,,3.aya baslicam nasip olursa,hala göbek ve bel bolgemde yağ var,benim 3,ay da nasıl bir programla çalışmam lazım,ve nasıl beslenecegimi fazla bilmiyorum,protein tozu kullan diyenler var ama hala göbek bel bolgem yağlı,ne yapmam lazım,kardiyoya devam mi edeyim sırf ağırlık mi çalışayım,yardımcı olursanız sevinirim,vücut yapım yapili,kol ve omuz sırt bolgemde gelişme var,bilgisi olan tecrübeli arkadaslaar yardımcı olursa sevinirim
     
  2. ÖMER KALE
    Offline

    ÖMER KALE Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    kardesim merhaba eger spor yaparken vucudun cok yoruluyor ise kaslarinda agrilar hissediyor isen vede beslenme olarak proteini bol yiyecekler yiyemiyorsan protein tozu alsan iyi olur protein tozu sporla kilo aldirmaz aksine spor yaptiginda yikima ugrayan kaslara protein destegi lazim kilo basina 1.5 gr protein oneriyorlar gunluk normal besinlerden alamadigini dusunuyorsan takviye olarak protein destegi sart
     
  3. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    1 gün sadece kardiyo.ertesi gün hafif ağırlıklarla çok tekrarlı setler çıkararak yine ''kalbi hızlı attırıp,metabolizmayı hızlandırıp,yağ yakmak'' bence hedefin olmalı bu süreçte.Yoğun antreman programın olur.Haftada 6 gün yaparsın ama sonuç alırsın eğer doğru beslenir ve setlerini de drop yada süper set gibi yağ yakımına yardım edebilecek antreman türleriyle devam ettirirsen.Uyguladığım tarz bu benim definasyon dönemlerinde.Hayırlı bayramlar.
     
    Night01 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş