kilo verirken kastan kaybetmek

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve By_ZoMbI tarafından 17 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. By_ZoMbI
    Offline

    By_ZoMbI Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kasım ayında yağ ölçümüm yapıldığında yağ oranım yüzde 21 küsürdü.
    bu sıradan kilom 75 küsürdü ve boyum 1.68
    düzenli olarak hocanın yazdığı antrenman çerçevesinde kardiyo ve ağırlık çalıştım.
    diyet açısından da beyaz ekmeği makarnayı kızartmaları pilavı tatlıyı vs.yi kestim. ama özel hazırlanmış bir diyet takvimim bulunmuyordu. öğleleri üniversitede çıkanlardan akşamları da evdeki yemeklerden elimden geldiğince özen göstererek yedim. forum internet ve benle aynı çabayı gösteren arkadaşlardan dinlediklerimle yemeyi içmeyi düzenledim.
    aralık ve ocak aylarında hızla kilo vermeyi sürdürdüm yağ oranımsa inadına yavaş düşüyordu.
    en son ocak ayında kilom 68 yağ oranım yüzde 20.1
    bugn şubat ayının yağ ölçümünde spor salonunda çıkan değer yağ oranı yüzde 27 kilo 65.
    ben açıkçası şoktayım. her zaman ne yapıyorsam onu yaptım tamam o ay içinde çok spor yapamadım sınav dönemiydi sonrasında kar yağıdığından evden bile çıkamadım ama yemeye içmeye eskisi gibi özen gösterdim. hocam hep kastan gittiğini kaslarımı resmen erittiğimi söyledi.
    yarın randevu aldım ve diyetisyene gideceğim. böyle bir durum anormal değil mi sizce de acaba yağ ölçen cihazda mı bir sorun vardı ne tavsiye edersiniz, görüşleriniz nelerdir ?
    cidden çöktüm yani moral olarak,baya çabaladım emek verdim hiç beklemediğim bir şey oldu bu. bel çevremde veya genel olarak vücudumda öyle bir artışta bulamıyorum ki. aksine her gören çok zayıflamışsın diyor (göbek kısmı hariç)
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    1.Yeterince protein tüketmiyorsunuz. Aslında kas gelişimi için kullanılan tek yapı maddesi proteinlerdir. Anabolik tarafta kalabilmek için günde protein içeren 5-6 öğün yapmalısınız. Her bir öğün arasında ortalama olarak 3 saatlik bir zaman zarfı bulunmalı. Araştırmalar eğer fiziksel olarak aktif bir yaşam sürüyorsanız vücut ağırlığınızın her bir poundu için 0,8-1.0 gr arasında proteine ihtiyaç duyduğunuzu göstermiştir.(1kg başına 1,6-2 gr protein)

    2.Karbonhidrat alımınız çok düşük. Düşük karbonhidrat diyetleri yağ yakımı için oldukça sık kullanılır fakat karbonhidrat alımını şiddetli bir biçimde azaltmak büyük bir yanlıştır. Karbonhidratlar proteinler tarafından harcanırlar bu nedenle fazla miktarda protein almanıza rağmen eğer az miktarda karbonhidrat alıyorsanız kas kaybedebilirsiniz.

    3.Kas gelişimini desteklemek için yeterince kalori almıyorsunuz. Kas kaybının en sık rastlanan sebebi budur. Kalori alımınız düşükken vücudunuz açlık moduna girer. Metabolizmanız yavaşlar ve vücudunuz enerji sağlamak için kas dokusunu yakar. Metabolik bir doku olan kas dokusunu koruyabilmek için büyük miktarlarda kaloriye ihtiyaç vardır. Vücudunuzun sizin açlık, kıtlık vs… gibi bir durumda olduğunuzu sandığı zaman kas dokusunu atmasının sebebi de budur.

    4.Ağırlık çalışması yapmıyorsunuz. Kilo vermek için önce sadece kardiyo egzersizleri ile kilo verip daha sonra ağırlık çalışmasına başlama düşüncesi çok yaygın olan büyük bir yanlıştır! Diyet yaparken sizi kas kaybından koruyan ağırlık çalışmalarıdır.


    DEVAMI >> http://www.bodyforumtr.com/vbforum/kardiyo-kas-kayb-na-yol-t13831.html?t=13831

    Aç kalarak zayıflanmaz anca boyle kas yakarsın 30 kılo verdım hıc aç kalmadım pılav makarna yememısın peki sporu yapıcak enerjıyı nerden sağlamayı dusundun?


    Yağ ölçüm makınelerı yanlıs gosterır o 1 tl lık makınelrden bahsedıyorsan
    Yağ ölçumunu kesın ve net sonuc ıstıyorsna her ay bel ölçusu alman gerek belden ıncelmıyorsan sorun var demektır
     
    Son düzenleme: 17 Şubat 2012
    Zbam bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş