Kilo almak için beslenme listem

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve jonerr tarafından 4 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. jonerr
    Offline

    jonerr Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar body daha yeni başladım bir spor salonunda 2 haftadır devam ediyorum.Boyum 1.70 kilo 60 yaşım 18 çok zayıf duruyorum kilo almak için bir kaç bilgi buldum internetten.
    Sabah kalkar kalkmaz 2 kaşık dut pekmezi aç karnına.
    Kahvaltıda klasik kalvaltı peynir zeytin reçel vs.
    Sonra eti lifalif yulaf ezmesi yiyip 2 saat kadar sonra antreamana gidiyorum.
    Gelince eti cici bebe biskivisi süt ve balla karıştırıp yiyiyorum.
    30 dakka kadar sonra büyük boy bi tabak makarna yanında kuru domates kavurması ve bi kase yoğurt.
    Arada bir portakal ya da evde hangi meyve varsa.
    Akşamda artık evde ne yemek varsa yiyiyorum zaten amacım çok fazla kilolu olmak değil 70-75 kilo olsam bana yeterli.Sizce eklemem gereken birşeyler varmı yoksa böyle devam edeyim mi? Hazirana kadar spor salonuna gidip daha sonra evde devam etmek istiyorum.Fit bir vicudum olsun bana yeter.
    bench_O
     
    Son düzenleme: 4 Ocak 2012
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Çok hatalı bır beslenme programı kılo almak demek herşeyı yemek degıl

    Bu gidişle göbek yaparsınız sızın kas olarak kılo yapmanız gerekıyor bu kadar karbonhıdrat fazla ve çoğuda basit karbonhıdrat.

    S - Kilo Almanın En İyi Yolu Nedir ?
    C - Kilo vermek kadar, kilo almak da pek çok insanın amacıdır.
    Kilo almak için harcadığınızdan daha çok kalori almalısınız. Bunu en iyi yapmanın ve kiloyu kas olarak korumanın yolu, bilimsel esaslara göre hazırlanmış bir "Vücut Geliştirme" programına başlamaktan geçer. Ancak bu şekilde artan ağırlığınızın "YAĞ" değil" KAS" olmasını sağlayabilirsiniz. Beslenirken de kalori alımını yavaşça arttırıp, ilâve birkaç öğünle gıda alımınızı takviye etmelisiniz. Bu amaç için üretilmiş kilo kazandırıcı doğal gıda maddelerini de (karbonhidrat ürünleri) kullanabilirsiniz. Yediklerinizin yağ değil, protein ve karbonhidrat olduğundan emin olmalısınız. Kendinize zaman tanıyınız, eğer, yılda 5-8 kg.lık kas dokusu kazanabilirseniz bu iyi bir sonuç demektir

    S- Ne yapsam bir türlü kilo alamıyorum.Ne yapmalıyım?
    C- http://www.bodyforumtr.com/vbforum/k...ere-t1680.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/e...ner-t2855.html

    Kaynak:http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html
     
    Son düzenleme: 4 Ocak 2012
    jonerr bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş