Kilo Alma ve Vücut İrileşmesi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mky tarafından 28 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar ben 1.90 Boyunda ve 70 civarı bir kiloya sahibim. Kollarım filan incecik :D Body yaparak ve gainer kullanarak kilo alabilecegim kanısına wardım açıkçası.. Ama bu ikisi hakkında tavsiye istiyorum. Hem kollarımın kalınlaşması hemde göğüs kısmının biraz irileşmesini istiyorum ...yani sadece kalçadan kilo almak değil amacım.

    Lütfen yardımlarınızı bekliyorum...
     
  2. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    o zamanla olan bir şey. yani dediğin gibi bir kalınlaşma ancak kas anlamında gerçekleşir. buda zaman demektir. bir an evvel olsun diye gainerlerden once beslenmeni gozden geçir. para vererek aldığın karbonhidrat tozları yerine daha kolay ve ucuz yoldan karbonhidratlara ulaşabilirsin. doğada bolca var. pirinç , bulgur , makarna , vs...
     
  3. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ...

    Hakılısınız zaten birden olmasını istemiorum tabi.. Ama beslenme düzeni olsun ve spor programı olsun bir rehbere ihtiyacım var tabi spor aletlerinede... Bu baglamda sizce spor merkezlerinden faydalanabilirmiyim ??
     
  4. Jacoburak
    Offline

    Jacoburak Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2010
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul,beykoz
    tabiki faydalanabilirsin yazıl bi salona :)
     
  5. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    başka neyden faydalanacaksın ki zaten. keşke imkanım olsada evde ufak çapta bir salon kurabilsem. evde çalışan arkadaşlar bu yonden cok rahatlar
     
  6. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ankara da (Keçiören ilk tercihimdir) benim gibi yeni başlayan birine yol gösterebilecek sessiz sakin bir spor salonu warmı ?? Ayrıca Keçiören Spor Tesisleri hakkında bilgisi olan warmı ? Mekan iyi diye duymuştum fakat. Daha doğru dürüst aletlerin isimlerini bile bilmiyorum.. Yani kandırılmak istemiyorum ve yol gösterici bir rehbere ihtiyacım war... Lütfen yardımlarınızı bekliyorum
     
  7. unh0ly
    Offline

    unh0ly Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam keçiörendeki spor tesisleri de fiyat olsun aletlerin temizliği olsun gayet güzel ama bilidiğim kadarıyla prof. bir hocası yok yani belli bir bilgi olduktan sonra gidilmesi gerekir yinede gidilip bakmanızı öneririm bi salonda tepebaşında var atletik spor merkezi diye Sait hocanın yeri ilgi alaka olsun sakinlik olsun mesai saatinden sonra işin rengi biraz değişiyo :) orayla da bi görüşmenizi öneririm
     
    Son düzenleme: 31 Ekim 2010
  8. kazbek
    Offline

    kazbek Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Bu tesisler Anteres AVM nin oradaki tesisler mi?
     
  9. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba işin rengi değişiyor derken pek anlayamadım açıkçası.. Tam olarak tepebaşının neresinde. Oralarda bi Taipen adında spor merkezi war ama nasıl bir yer bilmiyorum. Bahsettiğiniz yerin açık adresini yazabilirseniz görüşmeye gidebilirim. Tabi Keçiören Spor Tesislerine de..

    Keçiören Spor Tesisleri Şose Asfalt yol ayrımına 500 m uzaklıkta.. Kalabada yani...
     
    kazbek bunu beğendi.
  10. unh0ly
    Offline

    unh0ly Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam şöyle resim veriyim daha açıklayıcı olur bu gösterdiğim atletik taipende bunun yaklaşık 200 metre yukarısında oranında aletleri çok yeni yalnız tekvandodan çevrilme bi salon o konuda da bilgin olsun işin rengi değişiyor derken de mesai saatinden sonra kalabalıklaşmaya başlıyo yinede çok büyük bi yoğunluk görmedim ben

    [​IMG]
    http://i1010.hizliresim.com/2010/10/31/6340.jpg
     
    Son düzenleme: 31 Ekim 2010
  11. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim. Bu tarz spor merkezlerinde tabi rehber eşliğinde tecrübe edinip keçiören spor tesisine kayıt yapmayı düşünüyorum.Çünki orada diğer immkanlarda mümkün havuz vs...

    taipen yada atletikte ki hocalar kilo alma yada vücut geliştirme konusunda rehber olabilirler mi bana? Umarım programsız ve kendi halimde çalışmak zorunda kalmam
     
  12. unh0ly
    Offline

    unh0ly Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam şöyle deyim ben atletik'e gitmiştim kilo konusunda istediğim oldu 10 kilo civarı almıştım tabi boyum vsde uzamıştı yani sadece kas değil :) rehberlik konusunda şuan başka salona gidiyorum ilgi alaka olsun şuan ki salondan daha iyi diyebilirim biraz reklam gibi oluyo ama artık kusuruma bakmazsınız :)
     
  13. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler.. 10 kilo civarı aldım dediniz... Peki bu kilo vücudun neresine dahil oldu :D.. Yani göğüs,omuz ,kol mu yoksa kalça ,göbek vs. mi?? Ayrıca 10 kilo civarı almanız ne kadar zaman sürdü ... benim 10 dan da fazla almam gerek .. ve karın kaslarımı hiç çalıştırmadıgım için postur bozuklugun war tam dik duramıom ...
     
  14. sherchie
    Offline

    sherchie Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    kardeşim bende yazılmak istiyorum bi salona ama aileme anlatamıyorum bende 1,89 boyunda 75 kiloyum 1 sene boyunca vücut geliştirme yaparsam cok guzel vücudum olacagını soyledi hocalar gidip gorustum ama anlatamıyorum :(
     
  15. mky
    Offline

    mky Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba 1 senede gerçekten az da olsa dolgun bir vücuda sahip olmak güzel.. Acaba siz nerde oturuyosunuz ?Yani eger Ankara da ise tavsiye edebileceğiniz bir spor salonu warmı ? Bayram sonrası yazılmayı düşünüyorum da..
     

Sayfayı Paylaş