kendim yaptığım antreman programı (ev için)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sabrisuper tarafından 16 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sabrisuper
    Offline

    sabrisuper Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi benim yaptığım programda dinlemek ve yemek ön planda
    sabah en az 5g protein
    öyle en az 10g protein
    akşam enaz 10 g protein
    protein için süt et yumurta en kolay bulunanlar

    çalışmalarda seçtiğiniz hareketleri 50-100 arası yapın her 10-15de durun molabirin 30sn sonra devam edin haareketler size kalmış sonra hergün illa 8saat uyku şart çokda miskinleşmeye gerekyok ben başladığımda kaslarım ağrımış tı ertesi gün hep aktif olmak gerekiyo

    acami programım bu sizce nasılhyper_
     
  2. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Yanlış anlama ama programından pek fazla birşey anlamadım.Yemek ön planda demişsin gramlarına bakılırsa günde -sabah,öğle,akşam- en az 25 g protein alıyorsun ki bu anca bir öğün için yeterli olabilir.Onun dışında bu programda yemek ön planda değil.:confused:En az 5-6 öğün proteinli yemekler yemelisin.

    Ayrıca Antremanında komple yanlış.Dumbell fln varsa sitedeki programları uygulayabilirsin ve yemek içinde programlar var onlardan kendine uygun olanı uygulayabilirsin...;)

    Unutmaman gereken bir şey var ki bir bölgeye 50-100 hareket uygulanmaz, 3-4 set 8-12 tekrar arası uygundur. Forumu araştırarak daha fazla bilgini artırarak çalışmaya başlayabilirsin... thums:

    Kolay gelsin....
     
  3. sabrisuper
    Offline

    sabrisuper Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hacı saolda bende fazla bilmiyombaana bu işin setmet nedir anlatsana özel mesajdan ben yeniyim XD

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 16:00 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 15:47 ----------

    hacı ben bu işi bilmiyom yeniyim bana özel mesajdan anlatsan bu set nedir
     
  4. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Mesela,

    Göğüs için Dumbel bench Press 3 set 8 tekrar yapacaksın diyelim.
    8 tekrarı yapıyorsun sonra 30-45 sn. dinleniyorsun - bu süre zarfında ilk seti bitirmiş oluyorsun,
    Dinlendikten sonra tekrar 8 tekrar yapıp 30-45 sn. dinlenerek 2. seti bitirmiş oluyorsun,
    Son olarak 8 tekrar yaparak 3. seti bitirmiş oluyorsun...

    Ve başka harekete geçiyorsun...

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-dumbell-ile-ali-ma-t8567p1.html

    Dumbell fln varsa bu programı uygulayabilirsin...
     

Sayfayı Paylaş