KASLARIM YORULUYOR AMA EVE GİDİNCE AĞRIMIYOR!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ali399 tarafından 7 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ali399
    Offline

    ali399 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    BOY: 194

    KİLO: 91

    YAŞ:24

    Spora başlayalı 6 ay oldu. 3 ay başla bırak olarak geçti. 3 aydır düzenli devam ediyorum. Bazen haftada 3 bazen 4 gün olarak devam ediyorum.


    * Programım :

    1.gün sırt-arkakol

    2.gün omuz-bacak

    3.gün göğüs-önkol şeklinde. Programda Uyguladığım hareketler aşağıda. Bu programda piramit uyguluyorum. Hareketleri 3*8 yapıyorum. 4. Setleri yaparsam, yaptığımda sadece güc kazanmak için 3tekrar şeklinde yapıyorum.


    *Beslenmeme elimden geldiğince dikkat ediyorum


    *spora başladığımda 81 kiloydum. Boyum uzun olduğu için kilo almak için başladım.91 kiloya ulaştım. Sürekli forumları takip ediyorum. Programı da kendim oluşturdum. İyi gidiyordu fakat artık kaslarımda yanma olmuyor sadece dumble fly hareketinde ve omuz çalıştığım günlerde biraz omuzlarımda yanma oluyor. Kaslarımda artık yanma hissedemiyorum sadece çalışırken yoruluyorlar bu yüzden hareketleri yapamıyorum. Eskiden önkol çalıştığımda spor çıkışı duşa girdiğimde kollarımı kaldıramazken şimdi bişey yok.


    * Hep bu programı uyguladım. Göğüste bi türlü bench presi artıramıyorum. Benchlerimi artırmak istiyorum. Ayrıca eskiden geceleri ağrıdan uyandığım kaslarım artık eve gittiğimde yanmıyor. Göğüs basamıyorum hala 50-55 kilo basabiliyorum. Üst göğüste 40-45kg


    SİZDEN İSTEDİĞİM:

    Uzun Boylu (ectomorpf yapıda) olmamı da göz önünde bulundurarakbana yeni bi program yazmanız

    Bacaklarım diz kapağından aşağısı ayak bileklerime kadar ve kollarım dirsek bilek arası cok ince. Bacaklarımın ve bicepsten hariç önkolumun ve göğsümün gelişip, ağır basmamı sağlayacak şekilde.

    Özellikle güçlenmemi sağlayacak hareketlerle yeni bir Program yazmanız. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim.


    PROGRAM:

    Isınma olarak her gidişte: 10dk seviye 6da yürüyüş, 3*8 barfiks


    Omuz

    Dumble front raise

    Standing lat raise

    Barbell rear military press

    Arnold dumble press


    Bacak

    Leg press

    Makinede ön ve arka bacak

    Makinede bacakları açma ve kapama



    Göğüs

    Bench press (makinede)

    İnçline barbell press(makinede)

    Dumble pullover

    Dumble fly

    İncline dumble press


    Biceps

    Hammer Curl

    Barbell Preacher (sehpada z barla)

    Standing Dumbbell Alternative Curl

    Standing Bar Curl

    Seated cable rowing


    Sırt- Kanat

    Puldown

    Pulldown behind neck

    T bar rowing

    Single dumble rowing


    Arkakol

    Dips

    Barbell Triceps Extension

    Dumbbell Triceps Rear Raise

    Triceps Push Down

    V-Rope Triceps Push Down


    İki haftadır extradan squat ve deadlift hareketlerine başladım haftada 1 gün bu iki hareketi yapıyorum.
     
  2. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    göğüse dikkat ettimde incline bench yapıp araya pullover fly koyup üstüne barbell incline yapma mantığı nedir 2.si yorulman zaten normal beslenmeni sormama gerek yok sanırım 3.sü dostum sürekli bu programı yaptığını sölüosun ve hala kas ağrısı olmadığından bahsediosun.
     

Sayfayı Paylaş