Kaslanmak- definasyon - kasküylesini korumak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve taylan55 tarafından 8 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. taylan55
    Offline

    taylan55 Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Konunun yerisi supplementler değil burası galiba(yanlışım varsa affola) . Bir yazı okudum , yazı;

    ''KAS KÜTLESİ ELDE ETMEK İSTİYORSANIZ: GAINER + BCAA + CREATINE + ARGININE



    Sabah kahvaltısı, antrenman öncesi ve sonrası gainer. Antrenman esnasında toz BCAA, antrenman öncesi 5 gr Creatine



    KAS KÜTLESİNİ KORUMAK İSTİYORSANIZ: PROTEİN TOZU + BCAA



    Sabah kahvaltısından 15dk önce ve antrenman sonrası bir miktar meyve suyuyla protein tozu, antrenman esnasında toz BCAA



    DEFINATION OLMAK İSTİYORSANIZ: AMİNO ASİT + BCAA



    Sabah kahvaltısı ve antrenman sonrası bir miktar meyve suyuyla tablet, toz veya sıvı amino asit, antrenman öncesi toz BCAA.''

    Sizce bu doğru mudur? Bende yakın zamanda supplement alıcaktım sizce bunu örnek almalı mıyım?
     
  2. eemree
    Offline

    eemree Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Konuyu beslenme ve diyet bölümüne açman gerekiyordu...
     
  3. taylan55
    Offline

    taylan55 Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Oralarda da kimse cevap vermiyor ki , neyse oraya açıyım
     

Sayfayı Paylaş