Kas Ağrıları ve tutulmalar

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Playhugo tarafından 11 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Playhugo
    Offline

    Playhugo Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dün evde dumbellarla göğüs-karin ve bacak kasilarimi geliştirmek üzere çalişmaya başlamiştim fakat göğüs kaslarimda çok kötü bir tutulma oldu. 2 set 7 tekrar şeklinde dumbell fly ve dumbell bench press yapmiştim ve ertesi sabah kollarimi haraket ettiremeyecek kadar tutuldu ve bu yüzden bügün (ve önümüzdeki birkaç gün) anteman yapamayacak durumdayim.

    şimdi bunun geçmesi için bir kaç gün bekliycem. Sizlere sormak istediğim birdahaki çalişmamada tekrardan böyle birşey yaşamamam için ne yapmam gerek ? çok mu zorluyorum diyicem ama zaten 2 set ve 7 tekrar.
     
  2. kayipgemim
    Offline

    kayipgemim Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ham vücutların çoğunda olur diye düşünüyorum. Benimde başıma gelmişti. Bir gün tuvalete bile gidememiştim :))
    Geçtikten sonra çalışmaya başla geçici hafif ağrılar olur ama tutulma olmaz artık. Ama sen yinede hafif kilo çalış birkaç gün. Ne olur ne olmaz..
     
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Bu normal bir ağrı göğüs kası büyük kas grubuna girer ve en az 72 saat dinlendirmen gerekiyor çok çalışmak kas büyütmüyor

    antremandan önce ısınma ve germe yaparsan ağrıların azalır.Ama ağrıması kasın çalıştığı anlamına gelir.
     
  4. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Hamlık tabi ki olağan bir durum. Daha düşük ağırlıklarla çalış. Tekrar kadar kaldırdığın ağırlık da önemli. Eğer ayarlı dumbell ise ilk günler boş ağırlıkla bile çalışmayı deneyebilirsin. Aynı kas gurubunu 1 hafta çalıştırma ilk başlarda bence. Aramıza hoşgeldin. yakında ağrıyı sevmeye başlarsın ;D
     

Sayfayı Paylaş