kardiyo hakkında yardım...

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve regerenist tarafından 12 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba arkadaşlar 4 aydan beri vg yapıyorum son 2 aydan beri opt whey gold standart kullanıyorum şuanda elim de universal 3001 amino asit var...Asıl sorunum 4 ayda yaklaşık 72 kilodan 76 kiloya kadar çıktım forumu araştırmıştım direkt kardiyo mu yapsam diye hacim daya iyi olur yazıyorlardı.Acaba artık kardiyo zamanı geldimi yavaştan yapmak istiyorum ama birinin yol göstermesi gerekiyor.18 yaşında 1.80 boyunda 76 kiloyum şuanda karında hafif bir yağlanma mevcut.Yoksa hacime devam mı etmeli yada kardiyoyla beraber kasların gelişimine devam etmeli.Beslenmem ve uyku düzenim eksiksiz...
     
  2. aa2a
    Offline

    aa2a Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Tvgfbf Antrenör
    haftanın 1 gunu kardıo koy hıt olarak yap kardıoyuda yaza dogru arttrrsın haftanın 3 gunu yada daha fazla yaparsın ama bana kalırsa hıc kardıo yapmamaktansa haftada 1 kez bulk donemıde olsa kardıonu yap kalp acısından
     
    atomkarınca01 bunu beğendi.
  3. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cevap için teşekkürler fakat forumda aynı anda yag yakimi ve kas oluşum u olmaz diye bir kaç bilgi okumuştum yaptığım bi hit kardiyo bunu etkiler mi.birde kardiyo yaparsam sabah yapacağım ilk kalktigim gibi Whey proteini icsem ardinda kossam kas yıkımın önlemek için bu durum yağ yakimina ters bir etki yapar mi
     
  4. aa2a
    Offline

    aa2a Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Tvgfbf Antrenör
    saatlerce kosup ac bır sekılde yanı vucuda proteın almadan cıkarsan gelısım olmaz hatta yakarsın bıle ama zaten olayı cozmussn kardıo 1saat oncesı 1 olcek proteın cardıo sonrasıda bcaa ve yıne proteın ıcersın bsy olmaz zaten ahım sahım bı cardıoda sayılmaz haftada 1 gun kalp ıcın oda son olarak hıt zaten tamamen yag yakımına yonelık oluo farklı tempoda oldugu ıcın standart kosuya gore daha cok yag yakımını tetıklıo
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    yağlı bir vucut kaların görünümünü engeller
    ikisi bir arada daha hoş olur
    yani bb ağılıklı kardiyoda yapılabilir
    her antreman sonrası veya öncesi hafif kardio yapılabilir
     
  6. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.Ant. öncesi ve sonrasını pek sevmiyorum salonumuz da 3 tane koşu bandı var ve çoğunlukla dolu oluyor önerebileceğiniz başka yöntem varmı acaba ? ben sabahları yapmayı tercih edicelktim uyandıktan hemen sonra whey protein sonrada koşu hııt kardiyo şeklinde.Birde vücut hem yağ yakıp hemde kas yapamaz mı ? Yada bu sorunun cevabı şu mudur ? mesala kollarda az yağ var bacaklarda az yağ var ordaki yağlar bitince vücut otamatik oralara kas koymaya devam ediyor fakat yağ olan bölgellerde yağ yakımı devam ettiiği için kas yapımı devam etmiyor mu ?
     
  7. realthugs
    Offline

    realthugs Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    kardiyonun yanında çok sağlam beslenip şekerli ve yağlı yemessen sıkıntı olmaz ama çok fazla bi kilon olmadığı için fazla abartmamakta fayda var. haftada 2-3 gün hııt olarak yapantrenman lardan önce de hafif koşular yap yeter sana
     
    regerenist bunu beğendi.
  8. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş