Karbonhidrat la kilo almak

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Genç sporcu tarafından 13 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Genç sporcu
    Offline

    Genç sporcu Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi ben 15 yaşındayım 1.71 boyum kilom 52 fitness a başlayalı 3 ay falan oldu 1 ay önce hocama gittim dedim ki abi ben çok fazla yesemde bir türlu kilo alamıyorum napabilirim bana karbonhidrat takviyesi almamı önerdi gnc ye gittim anlattım durumu verdi bi tane normalde günde 2 kere sütle karıştırıp iciliyo ama Küçüksün diye sen sadece akşam yatarken iç dedi 1 ay oldu bitti kutu ben 1 kilo fslan aldım oda tam değil bunun sebebi günde 1 kere almamı sizce
     
  2. TolgaTunçel
    Offline

    TolgaTunçel Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bunun nedeni takviyeyi 1 kere alman değil , düzgün beslenmemendir.

    Gerekli protein ve karbonhidratı düzenli bir şekilde almadığın sürece takviyeden 3 kerede içsen bir anlamı olmaz.

    O takviyeden max yararı almak istiyorsan , düzenli beslenmeni takviye ile destekleyeceksin.
    --- Mesaj birleştirildi, 13 Temmuz 2014 ---
    Demek istediğim günlük kilogram başına 1.5-2 gram protein ve 3-4 gram karbonhidrat ( kaliteli ) alman lazım.
     
  3. Genç sporcu
    Offline

    Genç sporcu Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    bunun için neler yiyebilirim abi
     
  4. TolgaTunçel
    Offline

    TolgaTunçel Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Forumda bir çok bulk beslenme programı var onlardan birini yapabilirsin.
    Yada
    Günlük Kilogram başına 1.5 gram protein 4 gram karbonhidrat olarak kendine bir program hazırlayabilirsin
     
  5. washburn
    Offline

    washburn Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    muhtemelen karbonhidrat protein hesabı yapmıyosun gr basına makroları da saymadığını düşünüyorum.
    sağlıklı kilo almak için basitçe tavsiye sana,
    sabah: yumurta lor peyniri yulaf ezmesi
    öğlen: 150gr esmer makarna,bulgur pilavı yada pilav yanına tavuk,et,balık ya da sebze
    ara öğün: meyve, yoğurt veya çerez (fındık,badem)
    akşam: öğlen yemeğinin aynısı
    yatmadan önce çökelek ya da lor peyniri
    *gün içinde yemeklerle beraber tam tahıllı ekmek yiyebilirsin
    *yemekleri mümkün olduğunca tuzsuz ve yağsız yemeye çalış
     

Sayfayı Paylaş