Karın nasıl çalışılır?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve xfactory9025 tarafından 12 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar haftada 4 gün salona gidiyorum ve her antremandan sonra karın çalışıyorum ama doğru yolda olup olmadığımı bilmiyorum ne bulursam yapıyorum 6-7 çeşit hareket vs.. Bir arkadaşım dedi ki bir bölge için diğer kaslar gibi günde en faza 4 çeşit hareket yapmalısın bu doğru mu karın için böyle bir sınırlama var mı? alt mide üst mide yanları 3 güne mi bölmeliyim?
     
  2. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Karın kaslarını diger kasları calıstırdıgın gibi calıstırmalısın yani alt mide üst mide yanlarını günlere bölme böyle dvm et, karın kaslarını belirginlestirmek icin yağ oranını düsürtmeye bak , zamanla gelisme göreceksin.
     
  3. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    diğer kaslar gibi çalıştırcam da bi çelişki var gibi sanki diğer kaslardan max 4 hareket yapıyoruz karından 6-7 hatta 10 tane olabiliyo
     
  4. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    güncell yarın program var beyler yardım edin bi düzene sokmam lazım karın egzersizlerini
     
  5. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    hiç mi bilen yok yahu
     
  6. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0
    haftada 2 kere calsı agırlıkla calıs karın kasları gelişirse üzerinde yağ olsa bile kendini belli eder eger hacim olarak karın kasların zayıfsa üzerinde az yag bile olsa kendini belli etmez :)
     
  7. Zer0
    Offline

    Zer0 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Hareket sınırlaması olmaz karında.Ben 3-4 güne bir.10 Hareketlik antreman yapıyorum.Sorun olmuyor.
     
  8. kenanc
    Offline

    kenanc Üye

    Katılım:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    diğer bölgeler için geçerli olanlar karın kasları içinde geçerli, bazıları gibi hergün 100-200 mekik falan yapma, ya da aklıma geldmişken mekik çekiyim biraz deme.
    dinlenmesi için gerekli zamanı vemen gerek, diğer bölgelerde olduğu gibi.
    haftada 2 defa yeterli
     
  9. furkan1354
    Offline

    furkan1354 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    bilinmesede karın kasları vücudun dayanıklılığı için en önemli bölümdür ve bir ankete göre kızların erkeklerde en sekksi bulduğu kısım neyse karın için böyle bir sınırlama var!! ve özellikle tam mekik çok zararlıdır tam mekik çekme!!!! mekik için dizler bükük şekilde sırt asla yere değmeyecek şekilde kollar kulaklara değecek ama kesinlikle enseye baskı uygulanmıyacak ardından sırt yere değmeden sabit şekilde kollarını sağ dize ve sol dize yaklaştır en verimli karın egzersizidir kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş