karın kaslarıyla ilgili sorularım var...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ravenant tarafından 25 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Ravenant
    Offline

    Ravenant Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam beyler ben kısa zamanda baya bir kilo verdim 96kg iken 80kg ye düştüm düzenli bir diyetle. boyum 186cm kilom ise dediğim gibi 80 şuan kilo boy oranım sanırım tamamen normal. fakat 4-5 senede yetiştirdiğim göbeğim bir türlü erimiyor. göğüslerim çok yağlı ve büyüktü bench pres değilde dambıl fly hareketleriyle göğüs yağlarım baya bir eridi ve üst göğüs kaslarım sertleşip şekle girmeye başladı. fakat günde 200 küsür mekik çekmeme rağmen karın yağlarım hala duruyor. midem küçüldü karnım dümdüz ama yağ tabakası direk ele geliyor.

    arkadaşımın tavsiyesiyle yanlış hareket yapmayayım diye şöyle bir alet aldım bununla çalışıyorum http://www.hepsiburada.com/delta-sl...aspx?productId=spordelta270&categoryId=355453

    sizce sabredip devam etmeli miyim? çünkü biseps triseps omuz ve göğüs kaslarımdan çalışmalarım sonucunda hemen sonuç aldım ama göbek bölgesinden sonuç alamıyorum. 3 aydır ağzıma beyaz ekmek koymuyorum son haftalarda günde yediğim 2 kızarmış esmer kepek ekmeğini de bıraktım tuz ve şeker tatlı asla kullanmıyorum yağsız şeyler yiyorum gece geç saatlerde yemek asla yemiyorum. bana kilo vermen gerek demeyin sakın zaten şu halime çok zor alıştım herkes vücudun çok hoş olmuş dese de bana bu zayıflık biraz garip gelmeye başladı...
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    göbeği mekıkle sıkıstırırsında yagı erıtmek ıcın kardıyo ve dıyetten basşa bırsey bılmıyorum mekıkle ordakı yagları erıtemezsın bolgesel zayıflama yoktur cunku o bolgeyı sıkıstırırsın ve o bolgedekı yagların yakımını hızlandırısın mesale mekık cekıp kosu bandı yaparsan
     
  3. skull
    Offline

    skull Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Öncelikle göbek eritmek hepimizin sorunu.Çözümü de daha da kilo vermen.Kilo vermen demeyin dersen,daha da denilecek şey yok.Gerçekler acı ne yazik ki :)
     
  4. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Yağlanma göbekte başlar göbekte biter. Bir çok insan sadece göbeğim kaldı diye sızlanır helbuki göğüs ve sırt bölgesini elle sıktığınızda hala bir miktar yağ olduğu görülür.

    1 ay düzenli mekik çekmişimdir. Hiç de sevmem yapmayı lakin zayıflamaya başladım ve belim 95 cm den 85 oldu. Şimdi yavaş yavaş şekilli bir karın görüyorum.

    İlk ve en büyük şart: %12 den düşük yağ oranı ve 90cm'den daha ince bir bel.
    İkinci şart ise karın kaslarınızın olmasıdır.
     
  5. Ravenant
    Offline

    Ravenant Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler allah aşkına daha ne zayıflim =) 4-5 senedir kilo problemlerim vardı şuan zayıfladım ve daha da zayıflamak istemiyorum =S

    [​IMG]

    vücudum bu. karnıma dikkat ederseniz dümdüz fakat baya yağ var.

    bana kısaca yemem veya yememem gereken şeyleri ve cardiyo diyorsunuz bildiğim kadarıyla cardiyo kalp atışının hızlanıp kasların ısınması ve yağ yakmaya başlama aşaması dimi? bunu mekikle de yapamaz mıyız ısındıktan sonra? çünkü koşmayı düşünmüyorum. ve bu resimdeki halimden daha zayıf olucaksam ortaya çok kötü bir vücut çıkmaz mı boyuma göre?
     
  6. Ravenant
    Offline

    Ravenant Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ayrıca ben 96 kiloyken de bu göbeğim vardı 80 kiloya indiğimde de aynen bu göbeğim duruyor :S sadece midem küçüldüğünden sanıyorum karnım dümdüz eskisine göre. aynanın karşısına geçtiğimde kollarım göğüslerim trapez mi deniyor o omuz kısmındaki kaslarım omuz kaslarım sırtım çok şekil duruyor ama resmen yağ tabakasıyla dolu karın bölgemi görünce moralim bozuluyor.
     
  7. ProteinCanavarı
    Offline

    ProteinCanavarı Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Düzenli koşuyla eritirsin göbeği ancak zaten karın kasını belirginleştirmek için daha çok yağı eritmek gerekir hacimlendirmeye çalışmak değil.
     
  8. Eqo
    Offline

    Eqo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Mekik çekmeye bir süre daha devam et. Zaten mekik karın kaslarını çıkartmıyor sadece yağlanmayı engelliyor. Yediklerine bir süre dikkat etmeye devam et. Eğer değişiklik olmazsa uzmanlardan tavsiye al veya tedavi ol.
    Kilo versin diyen arkadaşlar yanlış düşünüyor. Benim boyum 1.85 kilom ise 67 ve hala karnımda arkadaştaki gibi yağ var. Karnım düz şekil güzel ama elime aldığımda ve ya eğildiğimde yağlar belli oluyor. Büyük ihtimal bizim sorunumuz şudur : Bende senin gibi 80 kilodan 63 kiloya düştüm bu olay aşırı sabırla kısa bir sürede gerçekleşti. Belkide nedeni budur. Bir anda zayıfladığımızda yağ tabakası kalmış olabiliyor. Umarım çalışarak zamanla geçer. Ben kilomu yetersiz görüp 4 kilo daha aldım. Şuan 67'yim. Bu kez karın bölgem hiç değişmedi. Vücud kiloyu kalıba ve hacime verdi.
     
  9. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    mekiği hayatın boyunca cek ara verme zaten 3 set çekmeye calıs m 3x20 gıbı bılmıyorum sen kac cekıyorsun ama hep mekık cek sonucda karın kasın kuvvetlendıkce daha sıkı durucaktır
     
  10. Ravenant
    Offline

    Ravenant Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mekiği hiç bırakmıyorum zaten 4x50 çekiyorum fazla mı az mı bilemiyorum. hani bir değişim var mı derseniz belki %5 lik bir yağ kitlesi yok olmuştur bilemiyorum ama farkedilmiyor yalnız göğüslerimde çok yağlıydı kız memesi gibi. kilo verdiğimde çok fazla küçülmemişti ama dambıl fly ve benchpres çalışıyorum düzenli göğüslerim dirileşti ve kalıp gibi şekle girmeye başladı. göğüslerimdeki yağlar çalışmayla eridiyse ki öyle düşünüyorum bu göbekteki yağlar niye gitmiyor =) dediğiniz gibi yapıcam ama kondüsyon bisikleti almayı düşünüyorum iyi sonuçlar verir mi?
     
  11. Eqo
    Offline

    Eqo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Çok faydası olacağına eminim. Hem mekik gibi sıkıcı gelmez uzun süre yapılabilir ve dayanabilirsin. Bu yüzden iyi olur senin açından
     
  12. ProteinCanavarı
    Offline

    ProteinCanavarı Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Mekik çekmeyin yarım mekik çekin hem aynı verimi alabiliyosunuz hemde yanma hissi aynı oluyo Favorim Reverse Crunche
     
  13. Ravenant
    Offline

    Ravenant Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende zaten yarım mekik çekiyorum şuana kadar normal mekik çekerek hata yapmışım onu anladım. bu aleti aldıktan sonra doğru düzgün mekik çekmeye başladım zaten
     

Sayfayı Paylaş