Karın Kaslarının Acımaması

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve nbacıshaquılle tarafından 3 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. nbacıshaquılle
    Offline

    nbacıshaquılle Üye

    Katılım:
    5 Mart 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba karın çalışması için 2 günde bir şu videoyu uyguluyorum.

    Ancak ilk başladığımdan beri karnımda hiç acı sancı ağrı olmuyor ama barfiks demirine asılırken bacaklarımı 10 kere kaldırıp indirsem ertesi gün kaslarım kasınca acıyor sizce video işe yaramaz bir şey mi?
     
  2. hukukcu
    Offline

    hukukcu Üye

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Videoya işe yaramaz diyemem. Ama her hareket herkeste aynı etkiyi yapmaz. Seni zorlayan hareketleri yapmalısın, bu açıdan bakınca bu video senin için işe yaramaz denebilir.
     
  3. nbacıshaquılle
    Offline

    nbacıshaquılle Üye

    Katılım:
    5 Mart 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yani videoyu yaparken zorlanıyorum da hani direk tak tak hareketleri yapabilsem zaten beklentim olmaz ama 240 tekrar var videoda toplam nizami olarak belki 180 tanesini anca yapabiliyorum diğerleri zorluyor karın kaslarım da gelişmiş sayılmaz bu yüzden tuhaf geldi bana. Videonun 2 ve 3. seviyeleri var bir de onları deneyeyim bakayım.
     
  4. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Karın için çok hareket bence gereksiz Crunch Leg raises yap istersen çoğalt yeter gayet üstelik gelişmiş de değil yanlış anlamadıydam 180 dedin bu karın değil kilo verdirir amacınız buysa
     
  5. Marko Pasa
    Offline

    Marko Pasa Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    ismini bilmediğim bir hareket var düz sehpaya yatıyorsunuz bacaklarınızı kaldırınca partneriniz bacaklarınız yere doğru ittiriyor baya bi zor hareket ve çok ağrıtıyor karnınızı
     
  6. nbacıshaquılle
    Offline

    nbacıshaquılle Üye

    Katılım:
    5 Mart 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Karın bçlgemde biraz fazla yağ var aynı zamanda kilo versem fena olmaz ve yaşıtlarımla kıyaslayınca bacaklarım dışında tüm vücudum aşırı kassız İtnabulda oturuo küçükken hiç sokağa çıkmamanın sonucu sadece bisiklet sürüyordum bacaklar iyi o yüzden bir de yüzmeye gittim 3 sene az biraz triceps kanat gelişti okdr bana fazla gelişim lazım aslında.

    Vallahi birlikte çalışabileceğim biri yok evde yapıyorum sporu zaten idare etmeye çalışıyorum.
     
  7. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yağ yakmak istiyosan her gün 1 saat kardio yap yeter 21 kilo vermiş biri olarak bu konuda eminim
     
  8. nbacıshaquılle
    Offline

    nbacıshaquılle Üye

    Katılım:
    5 Mart 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Şöyle ki yağlıyım ama nedeni şişmanlıktan değil sporsuzluktan bu yüzden hem zayıf 63kg hem de yağlıyım önce 70kg ye kadar kas inşa edeyim daha sonra definisyonla veririm diye düşünüyorum.
     
  9. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Karin hareketleri biraz populer bi konu. Isin icinde pilatesci hatunlar da var, baklavacilar da. Yogacilar bikiniciler liste uzadikca uzuyor.

    P4P de fena bir site degil ama karin kasi gelistirmek icin direkt.olarak VG ile ugrasan profesyonellerin programini uygulamak daha mantikli bence.

    Videoyu hizlica inceledim. Genel olarak hep ayni hareketler var zaten.

    Belki de siz hareketleri nizami yapamiyor veya aralarda cok dinleniyorsunuz.

    Vede bu hareketlerin zorluk derecesi var. Atiyorum bilmemne hareketini yaparken omuzlar yere degmeyecek gibi

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş