Karın Kası

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve alperenoztur tarafından 29 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. alperenoztur
    Offline

    alperenoztur Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar herkese ben 16 yaşındayım yaklaşık 6 aydır spor yapıyorum. Vücut yağ oranım %10 çıktı. Beslenmeme çok dikkat ediyorum özellikle protein ağırlıklı besleniyorum. Benim spordaki en önemli hedefim düzgün karın kaslarına sahip olmak. Bunun için:

    3x15 yarım mekik (eller göğüste dizler yine 90 derece)
    4x15 knee up ( eller kalçada dizleri karına çekme)
    3x15 leg raise ( bu hareketten emin değilim ben bacakları havaya kaldırıyorum 2-3 saniye karın kasımı sıkarak 90 derece pozisyonu koruyorum cidden zorluyor beni ama sanırım olması gereken hızlı yapılmalı)
    4x25 side band

    bu karın bel hareketlerinden sonra 45 dakika koşu bandında tempolu yürüyüş 30 dakika saatte 30-35km hızla bisiklet 15 dakika eliptical yapıyorum.

    Sizce programım yeterli mi? Neleri değiştirmeliyim veya neleri eklemeliyim özellikle leg raise yapmakta çok zorlanıyorum bacaklarımıda çok ağrtıyor onu atmayı düşünüyorum programdan:) Yardımlarınız benim için çok önemli.
     
  2. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara

Sayfayı Paylaş